søndag 14. november 2010

Juleverksted med venninnene ♥

Idag har jeg kost meg med juleverksted med venninnegjengen, og vi har hatt det så koselig!! Vi holdt det gående fra kl 16:00 til nå, og om vi ikke har fått produsert så himla mye, så har vi skravlet, ledd masse, drukket vin, spist pepperkaker og kost oss. Herlig! Er så godt å kunne møtes og bare være oss♥




Renate og Mona i full gang med årets produksjon


Christine og Sandra ♥ 



                               Ida ♥





Fyrstikkeskesamlingen min vokser seg stadig større, og har i dag økt med ytterlige 22 fyrstikkesker ;) Hehe! Det er jo så koselig å pusle med!


Hadde egentlig planer om å få laget flere julekort idag, men manglet vel omtrent alt. Ihvertfall to vesentlige ting; stempelpute og et spesielt type lim. Da ble det en naturlig stopp på planene mine om julekort - spørs om jeg ikke har tatt meg vann over hodet ang julekort i år, med tanke på at jeg har brukt fire timer pr kort til nå ;)



Fyrstikkeske til Trygve, forloveden til Mona. Spesialdesignet for han ;-)


Fikk pyntet litt kremmerhus også.
kanskje ikke helt slik jeg så for meg på forhånd at de skulle se ut, men synes det ble greit nok, med tanke på at jeg ikke har laget det før :)


Håper alle har hatt en fin og innholdsrik lørdag!
Ønsker dere alle en fin natt med gode drømmer ♥
Kommer sterkere tilbake med kommentarer til dere,
og takker så masse for alle herlige kommentarer og
hjertelig velkommen til nye følgere♥                                    
                                      post signature

13 kommentarer:

  1. Så kjekt dette så ut. Flotte ting dere har lage da:). Straks skal jeg begynne å lage julekalender og adventdekorasjon. Spennende å se hvordan det resultatet blir:).
    Ønsker deg en riktig god søndag.

    Klem Alfa

    SvarSlett
  2. Ser ut som dere har hatt en kjempekoselig kveld, og så mye fint dere har laget da, helt imponert. I dag skal vi ut i skogen og se etter greiner og kongler, så får vi se om det blir noe pynt av det til slutt *♥*

    SvarSlett
  3. Så kos! Herlig produksjon i gode venninneomgivelser det. :)

    SvarSlett
  4. Så koslig med en slik venninne kveld. Ser på bildene at dere koste dere skikkelig. De fyrstikkeskene var såååå fine. Kommer til å bli suksess under juletreet. Ha en flott søndag.

    SvarSlett
  5. Hei,

    Åh så koselig dere har hatt det!
    Kjempefine ting dere har laget, men den ene fyrstikkeska så jo skummel ut! ;)

    Du ... jeg har heller ikke vært så flink til å kommentere i det siste ... Tiden renner i fra meg. Men jeg har det bra, ja. Og jeg følger fortsatt med på bloggene jeg følger, selv om jeg ikke gir så mye livstegn fra meg :)

    Ha en flott søndag!

    Renate

    SvarSlett
  6. Snakk om flinke jenter!!
    Sånne kvelder er så koslige!
    Vi skal lage drops i dag.
    Klem fra Sol

    SvarSlett
  7. Så mye fint som du fikk laget - og så utrolig koselig å ha en sånn jentekveld :)
    Nyt søndagen!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  8. Det så ut som en koselig venninnekveld! Artig å sitte flere sammen og pusle med sånt, og utveksle ideer hit og dit :)
    Jeg syns kremmerhusene ble skikkelig fine! Og vis oss gjerne flere julekort, de du har laget var jo superskjønne!!

    Takk for at du vil være med på give away! Ser ut som du har ganske gode vinnersjansen enn så lenge, for det er ikke så mange som har meldt interesse...

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  9. Så koselig med slike jentekvelder ♥ Og så mye fint du lager... fyrstikkeskene var nydelige og kremmerhusene flott - syns du er kjempeflink jeg:)

    Ha en herlig Søndag!

    Klem Line

    SvarSlett
  10. Så mysigt att pyssla ihop med väninnorna och samtidigt umgås och ha trevligt! Jag skall ha pyssel med min dotter. Hon och jag är lika som bär i vår smak och har alltid så mysigt ihop. Min allra bästa vän som alltid förstår...
    Kram Pia

    SvarSlett
  11. åhhhh, sukk så kosleig dette ser ut..
    så mange vakre motiver dere har! flotte ting alltid kjekt medkremerhus og stikkedåser! lykk etil med trappemaling ,- når den tid kommer...
    hilsen magny

    SvarSlett
  12. Så mye fint du har laget !
    Kjempekjekt å samle venninner
    til en sånn kveld.
    Klem fra Ingunn:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥