onsdag 2. februar 2011

FEBRUAR

Da er første måned i 2011 over, og vi kan ønske Februar velkommen. Deilig!
Her kan det se ut til at den verste vinteren er over, uten at jeg tør vedde på det. Februar kan være lunefull!

Her er det plussgrader på dagen, snøen smelter, det drypper fra tak og takrenner og man kan kjenne solen varmer mer enn på lenge. Det gir håp om at våren er underveis! ;) Fantastisk!







Her om dagen fikk jeg en award fra skjønne Elisabeth !
Tusen takk, snuppis!
Med awarden så er det noen spørsmål som skal besvares.
 
1. Ta opp nærmeste bok, slå opp på s. 18 og se linje 4, hva står der?

Hmm, da er det boken "digital fotografi i praksis", som er min "bibel" i ordets rette forstand! Hehe! Da jeg gikk siste året på vgs, så prioriterte jeg å kjøpe den fremfor religionsboka ;)
Men, tilbake til spm!
"skal vi fks ta bilde av en person, er det fort gjort å konsentrere seg så mye om ansiktet at vi ikke legger merke til det som befinner seg i bakgrunnen"

2. Hva var det siste du så på TV?

Grey`s anatomy, serien som gjør min tirsdag komplett! Hihi!
To dramatiske episoder nå, og jeg gråter og hikster nesten litt bare ved tanken på gårsdagen ;) Overfølsom og engasjert, sier`u?! ;)

3. Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?

Reklamen på tv2 og knitring i peisen ;)


4. Når var du sist ute og hva gjorde du da?

Jeg gikk en to timers tur isted på glattisen.
Memo til meg selv; husk skøyter nestegang!

5. Hva har du på deg nå?

Noe så fancy som en jeans, ullsokker og en ferskenfarget topp fra Gina Tricot ;) Ullteppet i fanget. ;)

6. Hva het den siste filmen du så?

Hmm... Det var vel på lørdag, da ælingen var innom en tur på kvelden. Han og Helge skulle absolutt se på "OlsenBanden - for full musikk".
Mine ønsker om dirty dancing, Grease og Bridget Jones ble lett nedstemt, gitt!

7. Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?

Ja absolutt- hadde ikke trengt å spørre meg to ganger!!
Hadde jeg bare fått med meg Helgesen, så hadde jeg dratt, jeg!
 Frankrike er jo drømmen, men hadde ikke takket nei til Afrika, USA, Australia eller en Stillehavsøy heller... ;)
Listen er lang, og JA, jeg kunne absolutt tenkt meg å flytte utenlands :))


Jeg vil helst gi awarden videre til dere alle sammen, for jeg synes dere alle fortjener en award, så jeg velger å la den stå åpen, så håper jeg nettopp DU tar utfordringen




                                                post signature

6 kommentarer:

  1. De lilla rosene er så skjønne.Vi fikk dem inn i butikken i går.
    Grattis med Award.
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Gratulerer med award:)

    Flotte roser.

    W

    SvarSlett
  3. vakre roser.:-) og endelig februar.:-) hurra.:-)
    litt artig award å lese om deg også..bli litt bedre kjent med deg.:-)

    klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer med award.:))
    Lekre roser og tenk at
    nå er det ikke lenge
    til vååår,herlig ja.
    Ha en finfin dag.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  5. Hei Trine.
    Gratulerer med award.
    Kjekt å bli enda bedre kjent med deg :)
    Håper du ikke flytter lenger enn til Frankrike. Jeg skal jo komme på besøk å smake på vinen du har produsert.....;)

    Ha en riktig god dag videre.
    Stor klem fra Ingunn :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥