torsdag 29. september 2011

Thelma, 2 år ♥

I helgen feiret vi vår kjære vakre niese og fadderbarn,
som ble 2 år på lørdag.

Dagen ble feiret med pølser, kaker og godis,
lek, latter og glede.
Bursdagssang på norsk og på islandsk.

Frøkna selv var råfornøyd,
og trivdes stort med å være midtpunktet hele dagen ;)


Lillebror Theodor var også med på feiringen,
og var som vanlig en solstråle ♥





Snuppa hadde på seg skjønne klær fra Pomp de lux,
tyllskjørt, skjønn topp og strømpebukse med blonder på rumpa ;)
Strømpebuksen var imidlertid ikke særlig populær å ha på ;)



Pakker høres også med,
da er det godt å ha hjelp i Tante Elin ;)


Verdens fineste tantunger!! ♥


Her er atter en gang formen dårlig.
Kan bli matt av mindre, men prøver å ikke fokusere så mye på det :)

Ellers vil jeg bare takke så hjerteligst for alle de
fine kommentarene dere legger igjen hos meg,
enda jeg er en elendig bloggvenn om dagen selv.

Alle de fine kommentarene deres varmer i allefall godt! ♥

Takk for at DU er den du er!

post signature

4 kommentarer:

  1. Herlig innlegg! Skjønne unger :) Ønsker deg GOD bedring, uff.. håpe du blir frisk snart snupp! Snart helg, kos deg og slapp av :) Go klemmer

    SvarSlett
  2. Så fine bilder av søte små:) God bedring:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Heisann :o)
    Var visst litt vanskelig å legge inn kommentarer i dag. Nå har jeg skrevet tre ganger til deg, men det forsvinner hver gang jeg trykker ligg inn kommentar.
    Men jeg gir ikke opp :o))))))
    Koselig å feire tanteungebursdag. Thelma er jo et helt nydelig navn :o)
    Synd at formen ikke er helt bra, får håpe du blir bedre snart.
    Ønsker deg god bedring og en super dag (for tredje gang)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye til nydelige Thelma. Ser ut til at dere har hatt en perfekt feiring! Fikk skikkelig lyst på kaker nå altså ;o)
    Håper formen din snart blir bedre også! Varm klem fra meg

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥