torsdag 14. april 2011

realitetsblogging...

                                                              Slik bor vi om dagen....


780 kg flis i gangen.
Det har stått i over en uke, og haugen har ikke blitt noe mindre ;)
Kommer ikke engang inn i skuffene i kommoden hvor jeg har dukene mine
- kan bare glemme påskegardiner i år , ser jeg! ;)


Her står jeg på kjøkkenet, og ser ut vinduene mine.
Flatpakka dusj i fire deler- sperrer begge kjøkkenvinduene.


Slik ser det ut fra utsiden ;)
Hjemmekoselig, sant? ;)


Snur du hodet til venstre fra kjøkkenvinduet, er dette synet som møter deg.
Boblebadekaret har fått hedersplassen ute foran inngangen vår ;)


Ser ikke ut til at Malin bryr seg nevneverdig om det som skjer i heimen om dagen, da ;)
Imorgen skal flisleggerne etter planen komme å begynne selve flisleggingen.
Vi får se da- det har vi nemlig hørt hver dag siden fredag ;)

Riktig god natt ønskes alle!

post signature

19 kommentarer:

  1. Hehehehe...får håpe flisleggerne kommer på fredag da;)! Men så spennende! Kan tenke meg du gleder deg til det er ferdig!

    Ha en herlig torsdag!
    Klemmer!

    SvarSlett
  2. hehe..
    du får tenke positivt på det , at når alt er ferdig så er du super fornøyd, men vet akkurat hvordan det er....

    SvarSlett
  3. Hihi - slik er det noen ganger ja, men blir jo så bra når man er ferdig med oppussingen også, så man får bare leve med kaoset mens det er ;))

    Herlig pus da♥

    Håper Torsdagen blir fin,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  4. Kontrollert kaos kaller min bedre halvdel slikt som dette *smiler* Det er slitsomt før alt kommer på plass dit det skal men etterpå glemmer man fort bort hvor ille det var når man får ta i bruk et nyoppusset rom akkurat slik man går og gleder seg til. En mager trøst kanskje mens det står på, men tro meg du glemmer! Lykke til, gleder meg til å se resultatet.
    Klem Tone♥

    SvarSlett
  5. Hei!
    Kjedelig da...men blir vel bra når dere blir ferdig :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  6. Hihi ja ikke akkurat det vi jenter setter pris på nei..Du får håpe på knall fin påske så du kan nyte tiden på utsiden av huset:))Ha en god dag!Klem fra Kathrin

    SvarSlett
  7. Tusen takk for koselig kommentar! :)
    Jeg legger meg til som følger her hos deg. Så morsomt med 'nye' blogger å følge! :)

    KLEM

    SvarSlett
  8. Ikke så kjekt å måtte glane på alle disse byggevarene nei, men tenk så fint det blir til slutt! Er det ikke merkelig hvordan håndtverkere kan skalte og valte med tiden til folk? De er liksom unntatt fra almindelig folkeskikk, hehe. Tenk om vi skulle gjort sånn i vår jobb. "Jada, jeg kan hjelpe deg med dette, kanskje i morgen eller dagen etter." haha, det hadde jo aldri blitt godtatt ;p *♥*

    SvarSlett
  9. Blir så herlig når dere er ferdige :) Da er alt slitet glemt :)
    Kjempenusselig lita Malin dere har! Smelt smelt :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  10. Jeg vet hvordan det er... Og jeg skulle ønske jeg kunne tatt slikt på samme måte som Malin! ;o) Krysser fingrene for at flisleggerne dukker opp i morgen. Og når alt er ferdig så kan du se tilbake på dette innlegget og fryde deg over hvor fint det har blitt!! Ønsker deg en nydelig dag! Klem fra meg

    SvarSlett
  11. He,he - har pussa opp et par hus og vet akkurat hvordan dette er: kaos satt i system;-) Men det er desto bedre når man blir ferdig da:)

    Ah, den som kunne være en katt slike dager, uten en bekymring om verken badekar, fliser eller påskegardiner. Ser temmelig avslappet ut ja:o)

    Ha en deilig torsdag,
    klem fra Hanne

    SvarSlett
  12. He,he, ja dette kan de fleste som har prosjekter på gang kjenne seg igjen i. ;)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  13. Man kan jo bli litt overveldet over alle disse hjemmene her i Blogglandia som ser helt prikkfrie ut og tenke at alle har det ryddig og pent alle steder untatt meg.

    Nå følte jeg meg omtrent som hjemme her. :)

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  14. Hei .
    Dette er jo en overgang og tenk så fint når det blir ferdig !
    Du får håpe på fint vær i påsken...
    Gleder meg til å se det ferdig ;)

    Klem til deg , min søte venn.

    SvarSlett
  15. Ojojoj, hvordan KLARER du å leve oppi alt dette rotet??? *ler*
    Jeg er ekstremt dårlig på det, samme med oppussing. Hater rot, skikkelig!! Hehe...
    Vi får håpe håndtverkerne er til å stole på denne gangen, ellers får du ta på deg Strenge- Trine- maska;-)

    Ha en fin kveld, søta, kos deg som best du kan:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  16. hehe..husker når vi hadde det slik, da kjøkkenet skulle byttes ut. Var helt fælt, men godt fornøyd da det var ferdig..
    Du klarer nok å holde ut...håper flisleggerene får fingeren ut.
    Klem

    SvarSlett
  17. Så deilig med litt realitetsblogging:) Blir jo superfint når dere blir ferdige, selvom det er kjedelig å bo sånn mens det pågår..

    Ønsker deg en super kveld:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  18. Uff, skjønner at det er slitsomt mens man står midt oppi oppussingen, men du får trøste deg med hvor fint det kommer til å bli til slutt :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  19. Hei hei :)
    Tusen takk for koslig hilsning i bloggen. Og jeg ser frem til å følge bloggen din.
    Ha ei riktig så herlig helg.
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥