torsdag 15. desember 2011

Årets julekort....

er fra kortshop.no.

Har aldri bestilt kort derfra tidligere,
men etter å ha sett de nydelige kortene både Silje-sin og Livy har
bestilt derfra, måtte jeg prøve meg selv også.

Jeg ble ikke skuffet!


Kortene kom pent innpakket i en skjønn boks,
fint pakket inn :)

Kortshop leverer alt av takkekort, invitasjoner, bordkort og you name it
til hverdags og fest, sorg og høytid.

Når du har valgt mal, lastet opp bilder og tekst på kortshop sin hjemmeside,
får du et forslag på mail tilbake som du må godkjenne.
Her kan du gjøre endringer, slik at du får det perfekte resultatet!


De innfrir noe så til de grader,
og vi har aldri noengang vært SÅ fornøyde med julekortene våre

Vi har naturligvis flest bilder av Lea i julekortet,
men et par bilder av Helge og meg også.
Da familien på Helges side er spredt både i Vest og i Nord,
så synes vi det er veldig ålræjt. Ikke så ofte vi ser dem :)
Hadde jo vært litt synd om de glemte åssen vi så ut også! ;)


Jeg ligger som et slakt på sofaen i ettermiddag.
To visdomstenner er operert ut, noe som tok to (!!) timer,
og jeg føler meg tygga på og spytta ut.
Hjelper det med en lur, tro? :)

Ha en finfin torsdag! :))

post signature

8 kommentarer:

  1. Så bra du er fornøyd--- Koselig å få slike familie kort..kan følge med på utviklingen av barna ...iallefall når man bor langt unna..


    en fin advent til deg

    Kerstin

    SvarSlett
  2. Så fine :-)) jeg mener å huske at de var dyre ? Men jeg må sjekke ut, takk for tips :-)) her venter jeg på våre fra nfoto, bestilt der før og vært fornøyd :-)) så smått begynt å bake jeg nå, så da er det bare å finne nok gjemmesteder, tjhiii

    SvarSlett
  3. Uff håper du føler deg bedre snart.Jeg har sendt ut årets julekort men må prøve dette til neste dåp,de ser jo så proffe ut!Takk for tips:)klem

    SvarSlett
  4. Nydelig julekort<3 Den siden må jeg huske til neste jul, så kan jeg bestille der..
    Håper formen din er bedre nå:)
    Klemklem

    SvarSlett
  5. TRIIIINNNNEEE!!!! Du kan jo ikke vise julekortene her! Jeg skal jo ikke åpne det før seint på julaften..... og skal glede meg helt fram til da å tenke og gjette meg fram til hvordan det ser ut..... crazy i know :)
    bladde FORT gjennom dette innlegget når jeg så hva det handlet om hihihi

    Håper jeg ser det i morgen
    Klem

    SvarSlett
  6. Fotoknudsen på oss i år og er også superfornøyd :)

    Klem:)

    SvarSlett
  7. Hei :)

    Så fine kort. God bedring, håper du kommer deg fort fra tannlegebesøket ;)

    God helg :) Klem

    SvarSlett
  8. Oioi, håper formen er bedre etter tannlegebesøket.. Du får ta en hvil i slagbenken! Herlig! ;)

    Ønsker deg en fin fin førjulshelg!

    Klemmer

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥