tirsdag 13. desember 2011

Mongolsk skinnfell

Heihei alle skjønne 
Denne måneden har jeg nesten blogget mer enn hele høsten tilsammen,
tror jeg ;) Det er jo en så fin tid, og så mye jeg vil dele med dere! :))
Håper dere ikke er lei?



Igår etter jobb, kjørte jeg Helge til Tønsberg.
Han skulle på undersøkelse for synet sitt på sykehuset.
Du kan lese mer om hvorfor HER.

Jeg gadd ikke sitte der å vente i evigheter,
så jeg dro en tur innom H&C istedet.
LuneHjem og Sofies Villa var jo stengt, desverre,
men det er jo ikke så rart når legetimen til H var 18:20... ;)  


Fant en deilig, mongolsk skinnfell på H&C
som ble med hjem. Passer perfekt i skuvsengen!

Blir nok deilig ekstra deilig å ta seg en liten powernap der
i dagene som kommer!
Både for pus og meg ;)


Fin tirsdag!

post signature

12 kommentarer:

  1. Hei Trine :)
    Tror vi alle blogger ekstra mye i desember måned. Er jo så mange ting som skjer :)
    Skulle gjerne tatt en "nap" i skuvsenga, det kan man jammen trenge nå om dagen :)

    Ha en koselig Luciadag!

    SvarSlett
  2. Her er det heller lite blogging,har for mye å gjøre med jobb og oppussing. Dumt å starte med oppussing så tett innpå jula men lærer jeg av det,nei,hehe. Lekker skinnfell og for en herlig kosekrok.:))
    Klem.

    SvarSlett
  3. God morgen:)Lei..Nei langt der ifra..Det er så koselig så:)Blogger mer enn vanlig selv,det er liksom så mye som skjer for tiden.Så flott skuvseng og skinn:) (Står på min må ha liste)klem

    SvarSlett
  4. Søteste Trine, blir da aldri lei dine innlegg. Alltid nydelige bilder fra deg så "keep 'em coming"! En nydelig tirsdag ønskes deg også!

    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Blir ikke lei innleggene dine søta :)Ser veldig innbydende ut den gamle skuvsenga, og slike skinnfeller er så herlig! Har både slike og vanlige sauefeller nesten overalt i huset, og de er høyt elsket av både 2 og 4 beinte :)
    Ønsker deg og dine en fin adventstid :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  6. Så vakkert! Hvis du blir lei den før jul, da ønsker jeg meg den til jul :)

    klem

    SvarSlett
  7. Nydelig:) Både skuvsenga og skinnfellen:)
    Håper du har en fin kveld:)
    Klemklem

    SvarSlett
  8. hei :)
    blir ikke lei!!! syns det er morro å se hva alle sammnen driver med i desember og se alle de foskellige stilene når det gjelder julepynting og div ;)
    den fellen så god å myk ut!, tror jeg kunne sovet godt i den sengen ja :)
    klem :)

    SvarSlett
  9. Åh så kost det så ut, mykt og lunt. Mangle rbare kakaokoppen.:)
    Klem!

    SvarSlett
  10. God morgen kjære venn!
    Jeg blir i hvert fall ikke lei. Og ikke minst de skjønne hilsenene dine inne hos meg<3
    Høres ut som om dere har hatt en flott helg. Så kos å sitte med dilling og dalling. Jeg er for tradisjoner altså.
    Håper det gikk bra med Helge hos øyelegen. Og jeg er heeelt enig med deg. Selvfølgelig går vi på shopping i stede for å sitte og kjede oss;)
    Lavkarboen går sånn greit bra. Vekta går ikke nedover så fort jeg vil. Og på nesten dette året så har jeg gått ned bare 17 kg. Men det får ta den tiden det tar. Jeg synes det er litt viktig å kose også jeg da. Julekakene her hjemme blir lavkarbo, men på julaften skal jeg spise alt. Og jeg gleder meg sykt mye til å spise poteter og riskrem:))
    Kos deg masse videre vennen.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  11. herlig, lekre bilder..)) nyt disse deilige dagene..)) klem

    SvarSlett
  12. Hei igjen! Håper at "Nasse" har kommet fram til deg nå? Han ble lagt i konvolutten med noen trøstende ord på veien...
    Ha en deilig uke videre!

    Klem Tone

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥