fredag 11. juni 2010

De "nye" dørene- før og etter :-)





Alle dørene hos oss har den siste tiden gjennomgått total forandring. Som du kan se, så var det en helt gyselig farge på dørene tidligere, og vi ville helst bytte dem ut med noen mer profilerte dører, men det er mye vi heller vil bruke penger på før vi bytter ut dørene :) Men, det er utrolig hva maling og sjablong kan gjøre!! Jeg er så fornøyd med dørene nå, og kjenner jeg ikke vil bytte dem ut enda likevel ;) Vi skal bytte håndtak også, men jeg er så distre, så jeg glemte selvfølgelig å sparkle over hullene der håndtaket var. Helt øverst og nederst på den gullgreia der ;-) Så det får vi gjøre senere :-)


Klemmer fra
post signature

2 kommentarer:

  1. Kjempe fine dørene blev Trine!!! Og kjekt med wallstickers :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Katla! Jeg ble fornøyd selv også, og må innrømme jeg er stolt av resultatet! Hihi! Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥