lørdag 23. april 2011

Påskekos


Vi nyter late påskedager i vakre Telemark. Trær og planter begynner å bli grønne, knoppene på trærne er i full spring og vi koser oss i knallsol og sommervarme. Vi husker på slenghusken, hopper på trampolinen, griller og bare koser oss maks!! Idag har svigerinnen min Linn, mamma og jeg funnet verdens skjønneste antikvitetsbutikk her i bygda! Jeg har kjøpt masse fint som jeg skal vise frem når vi kommer hjem igjen :-)) fortsatt god påske, alle sammen! klem fra Trine

6 kommentarer:

  1. Hei Trine
    Så koselig å høre at du koser deg – fantastisk
    herlig påske når det er slikt godt vær ღ Kos deg
    masse videre, og ha en flott kveld. Stor klem fra
    Mette

    SvarSlett
  2. Høres ut som gode dager; kos deg videre i påska, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Er det ikke deilig med litt sommer nå til påske;-)

    Ha en fortsatt god påske og nyt dagene,
    klem fra Hanne

    SvarSlett
  4. Kjempe kjekt å høre at dere kose dere masse. Så spennende da, gleder meg til å se.
    Klem

    SvarSlett
  5. Så herlig med vår og snart sommer! :)) Vi kom akkurat hjem fra hytta, hatt en flott påske på sørlandet! :) Snakkes til uka, ang bordet søta! Nyt siste fridagene.. Klemmer

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥