lørdag 26. november 2011

Stabbursbua ♥

Igår tilbragte mamma`n min og jeg 2.5 timer på stabbursbua,
em interiørbutikk på grensen mellom Sandefjord og Larvik,
og et sted man kan valse rundt i timesvis ;)

Fant masse fint både til meg selv og til andre ;)


Et lite tips først;

stabbursbua hadde de hengt en hel haug
av vakre juletrekuler med blondebånd opp i taket i små klaser.
Det ble bare så dekorativt og vakkert!
Juletrekulene ble hengt opp i mange ulike høyder,
og ble et nydelig blikkfang!

Det er nå jeg kjenner jeg ergrer meg ekstra over
at vi har betongtak,
for dette kunne jeg virkelig tenke meg å gjøre selv! :-)


Ellers så hadde havnet verdens søteste skilt ned i handlekurven min
- på mystisk vis ;)
Dette skiltet måtte jeg bare ha!

Tror det skal stå på Helges side av sengen
- en fin påminnelse til han hver kveld ;)


Denne skjønne lyskrukken fra Nordal måtte jeg bare
kjøpe til meg selv også.
Den var jo så fin!

Også har jeg jo så lite lysestaker og telysestaker fra før av, så.... ;)



På håndverkeren kaffe og te kjøpte jeg denne fine boksen
 for et par uker siden, som har fått plass på kjøkkenbordet
med masse deilig pukka te oppi.

Har vel strengt tatt nok bokser også nå, men..
Kjekt å ha! ;)

Kandissukker i et lite kremmerhus kjøpte jeg også på
Håndverkeren.
Det blir jeg nostalgisk av
- oldefar ga alltid oss oldebarna kandissukker og Kongen av danmark
når vi var på besøk ;)


Sist men ikke minst!
Den lille skjønne pengepungen med bling på
måtte jeg også bare ha!

Jeg skal jo på julebord nå ikveld,
og ny veske/lommebok/pung (for et nasty ord for noe så skjønt!;) måtte jeg bare ha.

Dette er veske/pung nr 73 i samlingen min,
så det er jo klart at behovet for en til var sterkt tilstede! ;)

Fin lørdag!

post signature

7 kommentarer:

  1. Den butikken så fantastisk fin ut. Så koselig å rusle rundt i sånne butikker, flotte ting du fant da.
    Ha en fortsatt fin kveld.
    Anita :-)

    SvarSlett
  2. Kos deg masse på julebordet, og klart du måtte ha en ny liten portmonè (penere ord for vakre små saker...) når du har så "få" fra før av ;-) Alltid gøy med noe nytt til selskaper da!

    Kom skikkelig i julesteming av alle bildene dine i de seneste innleggene. Må bare se å blir litt friskere for å orke vasking og pynting her :-(

    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Hei søtnos=)!

    Ja, neste gang det er blogg treff er det bare å komme;)!! Flotte bilder fra en nydelig butikk!! Skjønner dere brukte god tid der;). En masse flott du snopte deg!!

    Ha en herlig adventstid!
    Klemmer!

    SvarSlett
  4. Hei :)

    OIoi! Lenge siden jeg har vært der! Må kanskje ta en tur igjen :)

    Fin søndag til deg!

    SvarSlett
  5. I love stabbursbua. Min mor må alltid innom der når hun er på besøk. Masse fint du har kjøpt deg. 73 punger da. Det fårn si;)
    KLem Anki

    SvarSlett
  6. hei ønsker dere alle god jul på forhånd
    julebord

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥