torsdag 1. mars 2012

Verdens fiiiineste veske!

Jeg har lenge ønsket meg vesken Kelly Moore- Libby fra fotobag.no,
men jeg synes 2200 kr for en veske er litt i meste laget.. 

Etter tips fra skjønne Marny Alice 
fant jeg en fotobutikk i New York som solge disse til 2/3 av prisen i Norge.
Hurra!!!



For 1500 kr ble vesken min,
og de hadde kun én igjen da jeg kjøpte den.
Ment to be- det er jeg sikker på! ;)




Jeg elsker veska, og den rommer absolutt ALT!
Her får jeg med alt av kamerautstyr, 
sminke, lommebok, nøkler, iphone, pcen... Alt!
 I tillegg til at den er fin! 

Hurra!!
post signature

8 kommentarer:

  1. åååh heldige deg :D de veskene er supersmarte :D

    SvarSlett
  2. Ahhh! Du tuller! Heldig gris altså : D
    Den er jo ikke og oppdrive i Norge og på salgssiden i andre land engang... Men den kommer vel inn igjen.
    Gratulerer med Verdens flotteste fotobag : D
    Håper du får mye glede av den. Klem fra meg : )

    SvarSlett
  3. Utrolig fin!!Vil ha jeg også...Du mine turer til tinidad pg Tobago har vært forskjellige fra hver tur..
    Mitt føtste var jeg på besøk hos en venninne som bodde der 3 mnd..
    Tur nr 2 dro vi 4 venninner i 3 uker og varmed i karnivalet i Trinidad(verdens beste)
    Tur nr 3 dro jeg og min datter på jentetur(Da var hun 6 år)14 dager..
    Har blitt kjent med så mange vakre mennesker,de er så ekte og oppriktig fornøyde:)
    Vet ikke når min neste tur blir,men jeg drømmer stadig om en ny tur:))
    Ha en flott tordag:)
    klem

    SvarSlett
  4. Farger er deilig! : ) Kjempe glad i den og den blåfargen vi har i gangen. Blandt favorittene : )

    Kan godt hekle et slikt for deg jeg. Diller alltid med noe håndarbeid hele tiden uansett ; )
    Vet ikke hvor stort du ønsker teppe? Bomulsgarnet er deilig å tykt, og teppet kjenner man virkelig kvaliteten i. Det er tungt og lunt. Men garnet i seg selv er jo veldig dyrt da.
    Jeg kan undersøke ut i fra hvor stort teppe du ønsker hvor mye garn som må kjøpes inn, så kan du avgjøre ut i fra det. Eller om du vil lære deg å hekle selv? : )

    Skoene er kjøpt i Tønsberg i 2 etg. like ved klippotequet.
    Husker ikke navnet på selve butikken, men de fører både sko og vesker. Machende vesker! <3 Dumond heter merket og jeg forguder virkelig det de har. Dyrt, men absolutt verdt sin pris ; ) Farlig, for det blir fort noen i samlingen! : )

    -Ha en fin dag : )
    Klem

    SvarSlett
  5. Superfin veske Trine. :))
    Klemmer.

    SvarSlett
  6. ☺Veldig glad for å at du fekk tak i ei slik herleg veske☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  7. jøje-meg for en flott fotobag!! Hadde aldri trodd at den var ment for det. Skikkelig lekker veske!! Og så praktisk!! Ja, det må ha vært meningen at du skulle ha den!!

    Ha en riktig god helg, Trinemor!:-) Stor klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  8. Enig med deg,Trine..Super fiiiin veske:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥