mandag 9. april 2012

På en hylle...


... På toalettet.
På toalettet i første etasje er det rom for forbedring.
Det er lite, og ser lite innbydende ut.
Vi er i gang med en liten make over. 


To små bildelister fra Ikea har kommet opp på veggen over doen. 
Den ene hyllen ble hengt opp etter jul,
og den andre kom opp for ikke så lenge siden.


I en ramme fra IKEA har vi puttet inn skjell og steiner fra
Langeby, favorittstranden her i Sandefjord,
og litt vi har samlet på ferie.

I et gammel babygrøtglass
er skjell og steiner fra Florida og Bahamas.

Gode ferieminner!



På sikt skal vi bytte gulvet her inne 
(få fjernet det gamle korke fargede linoleumsbelegget som er der nå skal bli deilig!),
malt listene, byttet speil og jeg håper vi også kan få byttet ut toalettet med et vegghengt et.

Tiden vil vise ;) 

Håper alle har hatt en suuper påske!

post signature

7 kommentarer:

  1. Det som er så flott, er at ved SMÅ endringer blir det så innmari fint :) Koselig å samle ferieminner sånn da :) Å få ting litt og litt gir mange hverdagsgleder :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Det er ikke så mye som skal til, for at et rom blir nytt. Har også steiner og skjell på glass fra ferieturer. Koselige ferieminner.

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Så flotte ferieminner :) Jeg syns også det er så koselig å ha med steiner og skjell fra ferieturer :)
    I sommer var vi på Mølen (ved Nevlunghavn) og der er alle steinene fredet - hver eneste lille store stein...! Og jeg som hadde så lyst på de nydelige runde glatte steinene :)

    Tusen takk for så koselig hilsen inne hos meg :) Det varmer med så gode ord <3

    Ha en spennende ny uke:)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  4. Fin pynt du har laget med steinaer og skjell. det er ikke så mye som skal til. Ha en flott dag

    SvarSlett
  5. Heisann:)
    Så fin pynt... og i tillegg flotte ferieminner:))

    Ønsker deg en finfin ny uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  6. Stilig! Nå vel jeg hva jeg skal gjøre med skjellene mine;) har en sann ramme liggende. Det går forresten an å male sånt kork gulv. Har en venninne som har malt gulvet på doen, det ble kjempe stilig. Gøye ting på bloggen din:)Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  7. Så koselig og sommerlig pynt:) *LIKER* Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥