mandag 2. juli 2012

Litt mer soverom ;)


Her kommer en liiiten sneak a peek av soverommet,
det siste jeg viser før alt er på plass ;) 



Ikke veldig mye forskjell fra sist, 
men gardiner er kommet på plass. 
Vakre nostalgiske gardiner med 
monogram, mellomverk og heklet blondekant nederst ;) 
Jeg elsker dem! :)) 

Et hjerte er også kommet opp i vinduet. 
For å vise at romantikken blomstrer da, vet dere ;) 



Har igrunnen aldri blogget om soverommet vårt.
Har aldri vært fornøyd der inne, 
så det har ikke vært mye å blogge om ;)

Når den nye sengen kommer, 
så vil det bli saker!
En bildelist skal opp over sengen, 
men den vil jeg ikke henge opp før sengen er på plass.

Er også på jakt etter en passende lysekrone.
De jeg vil ha, er i lengste laget,
så jakten fortsetter! ;) 


Ha en fin mandagskveld! :))


9 kommentarer:

  1. Flott med den gamle kommoden du har på soverommet, likte også gardinen godt. Nydelig nostalgi.

    SvarSlett
  2. Så koseligt de blir!lykke til med jakten på lysekruna;))klem fra Eli:))

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så koselige gardiner:) og kommoden er kjempe fin!

    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Så flotte gardiner med gammeldags heklekant.Kommoden var også fin. Ha en god dag

    SvarSlett
  5. Hei vennen :)

    Så nydelig soverom dere har :) Likte så godt de gardinene dine :) Jeg har så lite vindu på soverommet så jeg får ikke hengt opp akkurat slike gardiner jeg har lyst på ;) Er så glad i blomder og monogrammer, så romantisk og stemningsfullt :)

    Gleder meg til å soverommet helt ferdig :) Spennende med lysekrone :)

    Ha en fin sommerdag, vennen :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  6. Det er kjempeflott. Hos oss skal vi snart flytte inn på nytt soverom, ikke nytt, nytt, men vi skal bytte. Blir en stund før det blir pusset opp, men det kan ikke bli verre enn det vi har nå. Det er som en bod der i plasserer alt vi ikke får plass til andre steder, og det er MYE nå i opp-pussing tider. Der er så vidt vi klarer å finne gulvplass til å nå sengen. Skulle gjerne hatt et soverom som ditt, en gang...

    Ha en flott uke og klem!!

    SvarSlett
  7. Vilken vacker byrå och vilken UNDERBAR gardin!

    Skön tisdagskväll
    Kram Anncathrine

    SvarSlett
  8. Så koselig det blir:) Nydelig gardiner og kommode.
    Håper du har en super onsdag,søta.
    Klem

    SvarSlett
  9. så koselig :) de gardinene likte jeg veldig godt. utrolig fine var de :)
    klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥