søndag 10. februar 2013

Livet i pappesker er over!

Da er endelig leiligheten vår ferdig, og vi er strååålende fornøyde!!
Tar litt tid å få pakket seg ut av esker og bager, få alle møbler tilbake på plass og finne ut hva som skal opp på veggene igjen og hva vi dropper. Gidder ikke flere hull i veggene enn nødvendig på splitter nye vegger! ;)

Toalettet nede er blitt helt nytt. Fra et gammelt toalett til hengedass, fra en gammel stygg vask med synlige rør uten oppbevaring til en ny, fin vask med kommode under. Såå fornøyde!

Nå gjenstår det bare å komme i orden ellers i huset også :-)
Da skal dere få se mer ;)

Ha en fin morsdag, alle sammen!












19 kommentarer:

  1. Badet ser fint ut! Flott når man får det slik man vil ha det. :)

    SvarSlett
  2. Hallo Trine, så fint at dere er i hus igjen. Kan jeg komme med et tips til deg?! Kjøp slike bildelister på Ikea, de har vi. Jeg har to stk av de her nede på gjesterommet. Da slipper jeg å få flere hull i veggene samtidig som jeg kan bytte på bilder akkurat så mye jeg vil. Vi har de på kjøøkkenet også, bak kjøleskapet til kokebøker. Jeg rett og slett elsker de listene!!!

    Veldig fint og stilig moderne gjestetoalett hos dere. Det var utrolig tøft. Liker lampa di veldig godt også :)

    SvarSlett
  3. Så flott, Trine. Det ble et lekkert toalett. Lykke til videre med å komme ut av eskene igjen:)

    Ønsker deg en fin søndag.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  4. Så kjempeflott at dere kan begynne å pakke ut av Eskene igjen og så nydelig toalettet blei,nok kjempegodt å få et nytt toalett der,stor forandring det kan eg tru:)gleder meg til å sjå resten når dere er ferdige med alt!
    Ønsker deg ein fine søndag søteste deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Så fint at du kan begynne og pakke ut nu , toalettrommet ditt blei kjempefint ;)

    Ha en fin søndag.

    Lisbeth :)

    SvarSlett
  6. Å så godt å høre dere har fått flytte inn i leiligheten igjen. Aldri så galt at det ikke er godt for noe sies det, dere har fått et fint nytt toalett. Deilig med vegghengt toalett. Blir spennende å se resten av leiligheten også. :)

    Mange gode klemmer fra meg

    SvarSlett
  7. Det var kjempehyggelig å høre at dere har fått tilbake leiligheten, så deilig det må ha vært!! Så flott det ble på toalettet nede, veldig praktisk å ha toalett festet på veggen. Ha en fin kveld, Trine! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  8. Lekkert,lekkert!!
    Så glad på deres vegne både med hus og helse,de beeste ønsker videre!!
    Herlig kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  9. Hell i uhell!! Det ble veldig fint, Trine. Blir godt å komme på plass igjen og nyte hverandre.
    Klem

    SvarSlett
  10. HALLO SKJØNNE TRINE:)
    Å NÅ BLE JEG GLAD
    ENDELIG LYS I TUNELLEN<3
    SÅ FINE BILDER
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  11. Så godt at dere har fått huset igjen:0)
    Gleder meg til å se.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  12. Så godt å få tilbake hus og hjem igjen!:) Morro å begynne med blanke ark!:)
    Gleder meg til å se mer:)

    Klem!

    SvarSlett
  13. Hei du:)
    Håper det går fremover med din kjære mann!!!
    Tenker ofte på deg:)
    Så utrolig flott bad du har fått, nydelig grå farge:)
    Og for en nydelig lysekrone:)
    Kan tenke meg det blir godt å komme iorden igjen nå:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  14. så utrolig fint det har blitt:) Gleder meg til å se resten også:) Håper alt er bra med dere, som sagt tideligere så tenker jeg mye på dere♥ Ønsker dere en fantastisk fin ny uke og kos deg med å pynte opp♥
    klem mari

    SvarSlett
  15. Jaaaa, så bra dere er inne i hus igjen!! :) Godt å høre -og det meste ordner seg til slutt! :) Blir kos å plassere alt på nytt tenker jeg -uten for mange spikerhull! (Jeg har en her i hus som er petimeter på det samme!) :)
    -Mari

    SvarSlett
  16. Hei vennen, så utrulig kjekt at dåke har fått tilbake huset og at din kjære er på bedringens vei.
    Dei beste ønsker videre framover :)
    Så flott badet har blitt.
    Ønsker deg ei strålende flott uke - håper du får kosa deg huset :)

    Klemmer fra Jorill

    SvarSlett
  17. Så bra, godt å høre at dere er kommet dere i hus;)
    Koselig du hadde gjort det på badet, gleder meg til å se mer;)
    Klem Silje Marie

    SvarSlett
  18. Nå ble jeg så glad !
    Så flott at livet igjen smiler til deg og din kjære.
    Og husk ..det er i motbakke det går oppover ..
    om enn sakte men sikkert.
    Takk for de skjønneste ord når jeg var borte ..
    ja ,ja ..ble jo noen oppdateringer på bloggen likevel da.
    Må vel tåle litt når man har rund dag ..hi..hi..
    God klem til deg.

    SvarSlett
  19. Så bra dere kommer dere i hus igjen, og så fint det blir.
    Gleder meg til å se mer.
    Masse lykke til.
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥