søndag 25. juli 2010

Jeg har kjøpt meg kirkestake!

Jeg har endelig blitt heldig eier av en kirkestake! Har siklet på de lenge, de er jo bare såå lekre! Ser overhodet ikke poenget av å kjøpe gamle, orginale til en svindyr penge, når kopiene til House Doctor er like fine! Synes de er dyre nok, de også ;-)
På torsdag var det Handelens dag her i byen, og da er hele byen på tilbud. Kirkestaken fikk var på 20 % avslag, og jeg fikk den for rett under 800 kr. De hadde kun en igjen da jeg var innom, så jeg var heldig ;-)

Synes jo bare de er enda finere nå som jeg har fått en i hus, så nå ønsker jeg meg en fem-armet kirkestake. Har allerede funnet den i Tønsberg.. De er så vakre!



Kirkestaken, med buret til Malin i bakgrunnen





*sukk*



Nydelige detaljer!






Klem fra


post signature








2 kommentarer:

  1. Hvor ligger denne butikken du snakker om? House Doktor...

    SvarSlett
  2. Det er et merke, de fleste interiørbutikker som kjører shabby chic, fransk landstil osv pleier å ha house doctor :-) Vet ikke om noen butikker i Oslo eller Kristiansand som har det, men de lysestakene selges blant annet på zanz i lillestrøm eller landromantikk.no i tønsberg :) Visste ikke at du hadde blogg! Så kos!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥