fredag 21. januar 2011

Malermester - nytt kjøkken!

Nå om dagen hvor det skjer så mye på hjemmebane, er jeg avhengig av å kunne koble ut hodet helt. Jeg mediterer, og har også gått en del turer, men nå som det er blitt så jæskli glatt, så utfordrer man virkelig skjebnen bare ved å skulle bevege seg ut for å gå med søpla. Blitt lite gåturer nå, så jeg måtte bare finne på noe annet. Jeg begynte å male- en perfekt måte for meg ihvertfall å koble ut alt av dumme tanker og følelser.

Så nå har blant annet kjøkkenet blitt "Nytt".



 Slik så det ut. Det så jo ikke ut i måneskinn!! Kjøkkenet var nytt når leilighetene stod ferdig i 84, og har ikke blitt fornyet siden.
Vi skal bytte ut kjøkkenet etterhvert, men alt til sin tid.
Nå er det litt mer beboelig der allerede :))



Kjøkkenbenken skal også males og det samme skal flisene. Vi vil helst bytte ut vasken og benkeplaten egentlig da, men da er det plutselig så masse annet som også må gjøres, så vi venter med det til vi skal pusse opp skikkelig :)


I mellomtiden får vi gjøre det beste ut av det, og det er blitt mye bedre allerede :))



Nettopp sånn det er her i huset- ihvertfall når jeg står for matlagingen ;)

Ønsker dere alle en herlig helg!!
Skal dere noe moro? :-)




                                                  post signature

18 kommentarer:

  1. Flink du har vore snuppa♥
    Det vart jo kjempefint! Og maling er god terapi tror eg ;)

    Klem til deg♥

    SvarSlett
  2. Det ble utrolig flott Trine! For en forandring!!! Goklemser

    SvarSlett
  3. Det løftet jo kjøkkenet flere hakk! Wow! Morsomt skilt også. Jeg har et skilt i samme sort hvor det står: You can't scare me, I have children! Her i huset blir det en rolig helg med barna, lille gullet har øyebetennelse og kraftig forkjølelse så vi må være inne og kose oss *♥*

    SvarSlett
  4. oi oi oi.. -bestevenn!!! Du er FLINK!! :-D Nuh venter jeg bare på neste oppdatering.. Å det burde skje iløpet av helgen altså :-DD Kjøkkenet ble kjempebra..

    LoveU

    SvarSlett
  5. For en forandring,lekkert ble det.
    God helg. :))
    Klem.

    SvarSlett
  6. Sjå der ja!!☺ Kjempeforandring!! Fiiiiint!!!☻
    Flinka!!
    God helg♥

    Klem M♥

    SvarSlett
  7. Så fint det ble:) Kjempe flink du da:)
    Håper at det går bra med dere!!?! Tenker på dere skal du vite!!:)

    Ha en fin fredagskveld:=)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  8. Så flink du har vært, Trine! Det ble en stor forandring, veldig mye freshere :)
    Godt å ha noe å drive på med når ting er vanskelig og man bare ønsker å koble ut alt! Føler med deg. Ha en fin helg,
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  9. Hei.
    Der var du jo ♥
    Du er jo så flink !
    Dette kjøkkenet kan du ha en stund til , ja.
    Helt utrolig hva det gjør med litt maling og stæsj !
    Vi har nettopp malt soverommet vårt og det ble "nytt" med en gang !
    Flott at du kan gjøre noe som er både kjekt og nyttig.
    Tenker masse på dere, kjære venn ♥

    Stooor klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  10. Dette var LEKKERT!Litt av en makeover! Så flott med håndtak og skrift på noen skap. Jeg malte kjøkkenbenk og fliser her med hvit gulvmaling. Det kan jeg anbefale. :)

    SvarSlett
  11. Så utrolig bra det blev!! Ser at jeg bare må komme innom nå snart!! :)
    Tusin klemmer fra oss allesammen her, tenker på dere! Gi H en stor og god klem fra oss!

    Håper dere får en fin helg :)

    SvarSlett
  12. Så flink du er. Ble jo kjempe fint.
    I helgen skal vi slappe av. Skal og ta passbilder i morgen. Reiser jo snart på cruise:0)
    Hvordan går det med dere??
    Ha en riktig god helg.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  13. Så fint det ble Trine!!! Løftet kjøkkenet maaaaange hakk :) Sjablongen ble prikken over det hele :) Maling er en fantastisk ting!!
    Og såklart er du hjertelig velkommen til Fossestua om dere har tenkt dere til Mo :) Det hadde vært kjempekoselig å få treffe deg Trine :)
    Håper det går bedre med samboeren din.
    Stooooor klem fra Lise

    SvarSlett
  14. Det ble jo kanon fint. Likte godt sjablongen det gjorde susen:) Skiltet har jeg også stått med i hånda i butikken, kjenner meg igjen *smil*
    Ønsker deg en fin helg
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  15. Hallo..<3 Pappa og jeg er inne og tittr litt på bloggen din og vi er STOLTE av Lulle <3 <3 Superfint ble kjøkkenet deres..men vi får nesten åndenød når d nevnes at du vil MALE fliser og benk...:-O...Men du har god smak da ..glad i dere <3 <3 <3 klem m ønske om god natt!!!:-))) ZZZZZZZ

    SvarSlett
  16. Vi har gjort akkurat det samme. Folierte skapdører fra hundreåklæmatt. Flyttet inn her 5 desember 2008. 10.12.2008 var kjøkket fiks ferdig malt.Skiftet dørknottene også. Det gjorde stor forskjell og jeg kan leve med kjøkkenet til drømmekjøkkenet passer inn i lommeboka.
    Det ble kjempeint.tenker du er glad ja fordi slike mørke kjøkkenkroker er deprimerende. Se nå kommer vårsola snart også das blir det enda bedre.
    Klem!
    Line-Cathrin

    SvarSlett
  17. Så fint!!!Du har jammen vært flink!!
    Ja,vi og driver på å male kjøkken,men her er det adskillig flere dører,sukk!
    Men det er jo kjekt da!
    Og gleder meg helt sykt til vi blir ferdige!
    Tenker ofte på dere ,og ber for dere!
    Store goe klem fra Sol

    SvarSlett
  18. WOW for et løft!! Kjempeflink er du ;0) Det er godt å ha noe å gjøre som tar tankene bort av og til.. Håper det står bra til med dere begge! Klem fra meg

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥