fredag 24. august 2012

a touch of france



Eller.. Franske Drømmer! :)
Frankrike har alltid vært et av mine absolutte favorittland,
og også der jeg henter mest inspirasjon fra på interiørfronten.

Nå har kanskje stilen min endret seg noe etter at jeg begynte å blogge,
men de franske drømmene, de er fortsatt tilstede ;)


Gamle urskiver kjøpt hos frøken-Anker, en bibel arvet etter min tippoldemor 
og en gammel teaterkikkert etter Oldemors tante. 

Dekorative i sin enkelhet
- og jeg elsker dem! 



Kirkestaker er jeg også veldig glad i,
og de gamle franske kirkestakene er jo de aller vakreste.
Jeg hadde to gamle tidligere som nå er solgt,
men har fortsatt to ny produserte og de holder godt for meg ;)


Fransk sifon- prikken over i`en spør du meg! ;)
De er så sjarmerende! :))


Endelig helg
- kos dere masse, alle sammen! :))

Gratulerer så masse med dagen,
kjæreste Katla`n min!
Jeg er såå glad i deg!

g
 

post signature

13 kommentarer:

  1. Flotte bilder,elsker stilen din ♥
    Likte de ur skivene :)
    God helg til deg :))

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Hei vennen:)
    Så herlige skater du har fått deg:) elsker alt sammen:)
    Ha en herlig helg

    Klem Merete

    SvarSlett
  3. HEI:)
    FÅR SÅ LYST PÅ BOLLER NÅR JEG ÅPNER BLOGGEN DI...MEN GIDDER JEG Å BAKE NEI....
    Å SÅÅÅ MASSE FINT DU HAR JEG KUNNE TENGK MEG ALLT DU VISER HER:))
    ØNSKER DEG EN FIN HELG:)ELI KLEM:)

    SvarSlett
  4. Så bra at den kom fram til deg og at du var fornøyd =)) KOselig å høre. Og ang. innlegget her i dag så er vi nok flere som får masse inspirasjon på interiørfronten av Frankrike. Jeg tror det er det romantiske med en god touch av det røffe og rustikke osm tiltaler oss. Ha en fin fredags kveld!

    SvarSlett
  5. Fin blog - jeg har det spm dig - Frankrig er også et af mine favoritlande....

    SvarSlett
  6. Fin blog - jeg har det spm dig - Frankrig er også et af mine favoritlande....

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Fader så fine saker du har!!! Bare helt nydelige :):):) ønsker deg ei kjempe fin helg. Stor klem!

    SvarSlett
  9. Nydelig dette Trine:0).
    Er du på utkikk etter flere sifon flasker så har jeg 3 stykk jeg selger;0).
    Ja, den franske landstil er helt nydelig. Love it.
    Takk for hilsen inne hos meg.

    Klemmer fra Alfamor

    SvarSlett
  10. Fin fransk inspirasjon! Den franske stilen vil holde seg år etter år... Den er klassisk!
    Likte meg godt i Provance, og liker godt fransk interiør - men franskmenn kan være ganske så arrogante, spør du meg ;-) Hehe... Helt sikkert ikke alle, da ;-)

    God helg til deg!

    :-)

    SvarSlett
  11. Så sjarmerende : )

    Riktig god helg til deg og dine!
    Klem : )

    SvarSlett
  12. Så nydelige ting du har! Gamle urskiver jakter jeg på. Det har altså frøken Anker, ja. Teaterkikkerten er et klenodie du må ta godt vare på. Koselig!

    Ønsker deg en flott helg, skjønne deg!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  13. Vakre vakre franske skatter!!!! Så fine de er :)

    Riktig god helg!!!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥