torsdag 2. august 2012

Husmorferie!


Eller rettere sagt; 
mannen er på gubbeferie, så jeg er hjemme alene i noen dager.
Og det er vel ingen hemmelighet at det er SKJØNT!
Tven har knapt stått på i det hele tatt, rotet flyter ikke i samme grad som før
og jeg har kun meg selv å ta hensyn til.
Ganske okey av og til det også! ;) 

 

Det betyr blant annet taco til middag ;)
Taco til middag igår, og tacorester idag.
Her i huset er jeg nemlig den eneste som spiser nettopp det,
og jeg elsker det, så da er det bare å hive seg rundt 
når det kun er meg til middagsbordet ;) 

Har fått lagt inn en liten bestilling på nord-design.no også,
har lagt ut en del til salgs på finn, så når det blir solgt litt etter litt,
har jeg ikke så dårlig samvittighet heller for å shoppe litt ;)


Jesusbildene på bildet øverst til venstre som jeg fikk låne av naboen,
har nå blitt mine! Det gikk vel en liten uke, før hun sa at jeg bare kunne kjøpe dem.
Hurra!! De er jo bare så uendelig vakre!! 

 

Her går det mye i ryddig og vasking om dagen,
men det koser jeg meg faktisk med når jeg er hjemme alene,
og kan ta det i mitt eget tempo og bare pusle litt ;)
Rart at det ikke er på samme måten når mannen er hjemme ;)

Ønsker dere alle en fin torsdagskveld!

post signature

10 kommentarer:

  1. Alle trenger alenetid iblant...og det høres ut som du nytter den godt!
    Fine saker du viser :)

    SvarSlett
  2. Hei vennen:)
    Så utrolig koselig hylle du hadde der:) ønsker med ballett-sko jeg å:)
    Tusen takk for søte spor du legger inn til meg:)
    Ja, vi kan gjerne dra på Loppis tur he he he.....:)
    Sov godt

    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Hei vennen :) Gubbeferie er deilig ja,for da har vi full kontroll i heimen :) Gjøre BARE som man vil hele tiden. Herlig!
    Og i går ble jeg såååå påvirket av innlegget ditt, at jeg sporens straks bestilte veske til IPad'n min.... og jeg som ikke skulle handle på leeeeenge... ha-ha...
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Er så utrolig godt med alene tid.
    Blir ikke så mye av det nå som en har små barn, men sånn er det nå :)
    Supert at du fikk kjøpt bildene...gratulerer.
    Gleder meg til å se hva du har bestillt.
    Klem fra jeanette

    SvarSlett
  5. Å ja, gubbeferie er det beste- og spesielt hvis de tar med seg barna synes jeg! hehe..
    Jeg var så heldig å få dette 1 uke i sommer jeg også. Sambo starta ferien en uke før meg, så da blei det sånn. Og jeg nøøøøøyt det! Nesten så jeg ønsker en sånn ordning hvert år! Hehe..
    Kos deg masse-og fortsett å nyt!
    Klem

    SvarSlett
  6. Da gjelder det å bare nyte!!!;) Her har vi taco hver fredagskveld, beste som finnes!:)

    Ha en strålende husmorsferie!

    SvarSlett
  7. Så godt å ha huset for seg selv og bare gjøre hva man vil i sitt eget tempo :) Og utrolig hvor effektiv man faktisk blir da og, får gjort unna de utroligste ting :)

    Nyt gubbeferien, taco og helg, vennen :)
    Klemmer Lisa :)

    SvarSlett
  8. Deiligt då må en jo bare innrømme:))
    Nå er den nå sånn at min mann har reise jobb og er til tider mer på jobb en hjemme,(han driver sitt eget firma )
    så flotte englebildene var jeg er veldig svak for engler noe som mange av oss er:))
    bildene dine er veldig fine !
    nyt dagen klem fra Eli:)

    SvarSlett
  9. Hei vennen!
    Å, jeg skjønner deg så godt! Ikke det at vi ikke er glad i disse gubbene våre, men det er søren meg deilig med litt alenetid også:) Når jeg en sjelden gang er alene så ser jeg heller ikke mye på tv. Liker å høre på radio samtidig som jeg lesr. Kvalitetstid heter det visst;)
    Håper du får en flott helg og kose deg masse!
    GOd klem fra meg:)

    SvarSlett
  10. :-) Helt enig. fantastisk deilig å være hjemmealene! ingen sko eller jakker som henger/ligger feil i gangen, ingen oppvask som står utover benken... -men er alltid godt å få de hjem ;-)

    jeg har også en deal med meg selv, selg noe for å kjøpe noe nytt.
    hva har du kjøpt hos nord design? .. jeg fikk jo nettopp mine happy lights derifra <3

    god helg Trine mor!
    gleder meg til besøk ei helg :-D

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥