lørdag 11. juni 2011

Gamle sengeoverkast kan bli verdens nydeligste som duk!

Sengeoverkastet jeg kjøpte på bruktbutikken her i byen
fungerer utmerket som duk på spisestuebordet!

Gamle tekstiler er for vakre til å gjemmes vekk,
og jeg synes vel ikke eeegentlig at de kommer til sin rett på sengen heller ;)


(bildene kan gjøres større ved et lite klikk;)


Her har jeg inntatt sofaen med ullpledd og grønn te (takk for tipset, Miemor!)
Antibiotika i ti dager for bihulebetennelse og en kraftig infeksjon i kroppen.
Rusegrava spesial som min bedre halvdel ville kalt det ;)


En slik lampe har jeg fått av min bror,
og en har jeg kjøpt selv.
De ligger klare til å bli hengt opp over spisestuen.
Det blir fort mørkt i den kroken,
så jeg tror to lamper i fattigmannsølv vil gjøre seg godt der ;-)

 Ellers har min kjære svigerinne Linn begynt å blogge idag!
Kjæresten til broren min ;)

Ta en tur innom henne da vel, på Linns Verden !

Fin helg!

post signature

8 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig Trine, det ble velig fint som duk! God bedring snuppa! Antibiotika tar knekken på det vettu! :)

    SvarSlett
  2. Skulle tro det VAR en duk. Kjempelekkert.
    De lampene er flott, blir nok veldig fint i "kroken" når du henger opp disse.
    God bedring!
    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempe fint! Har flere laken selv, som brukes som duker! Det er sååå fint! :)

    Hvor ligger forresten denne bruktbutikken du til stadighet er innom i Sandefjord?? Jeg blir nysgjerrig, er det en jeg ikke har oppdaget?!? ;)

    God bedring! Håper pinsa blir fin!
    -Mari

    SvarSlett
  4. Den ble lekker som duk! Jeg har selv et sengeteppe som jeg synes passer bedre som duk:O)

    Ønsker deg virkelig god bedring, klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Knalllekkert!
    God pinse og god bedring vennen!
    Klem!
    Lineca

    SvarSlett
  6. Ble en skikkelig nydelig duk ja, syns også det er galskap å gjemme vekk sånne gamle vakre ting :)
    De lampene syns jeg også er så fine, men min søster har de så det blir litt dumt å kjøpe de samme :)

    Masse god bedring til deg å så håper jeg du får nyte pinsehelgen litt
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  7. takk for koselig kommentar inne hos meg!
    her inne hos deg var det mye fint!
    og en fransk drøm..det har nok jeg også langt dr inne..
    klem ;o)

    SvarSlett
  8. Hei:)
    ja hvorfor må en bruke ting til det de er beregnet til? jeg syns den ble fin som duk :)
    jeg har gjort det samme selv en gang med et sengeteppe.
    God bedring til deg!
    klem :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥