onsdag 22. juni 2011

Skuvsengen er i hus !

Hipp, hipp!
Endelig er skuvsengen i hus!!

Jeg ble neesten husløs på fredag, da jeg fortalte Helgesen om mitt siste innkjøp,
men heldigvis var alt neesten glemt igjen på lørdag, da var vi på harrytur til Svinesund, 
og Helge sendte meg til og med på klesshopping med hans kort ;)
Da kan han neppe være langsint! ;)



Igår var det tut og kjør innover til Oslo for å hente herligheten,
og turen gikk så mye bedre enn fryktet :-)

Den skulle heldigvis ikke hentes i Oslo Sentrum som jeg først trodde, 
men på CC vest på Lysaker. Pustet lettet ut da, gitt ;)



Idag har jeg vært på Jysk og kjøpt skummadrass og dunputer til de vakre, gamle putetrekkene.
Jeg ser at jeg med fordel kunne kjøpt enda en madrass og lagt oppå den den andre, 
for det ser litt stusselig ut nå ;) Får ta en ny tur imorgen :-)) 





Beklager mørke bilder!
Kameraet mitt er rotet bort og pcen min er fortsatt på lan,
så det blir litt så som så med bilder, blogging, kommentar og besøk rundt i blogglandia.
Det kommer, det kommer ;) 

Nå skal jeg ut å spise på brygga med jobben,
blir kos!

So long!

post signature

22 kommentarer:

  1. Den er nydelig, ikke rart du bare måtte ha den. Og så mange flotte gamle putetrekk. Du kan jo f.eks legge en dyne eller to oppi så slipper du kjøpe en ny madrass. Her hos oss bruker vi skuvsengen til oppbevaringsplass for gjestedynene.

    Ha en fortsatt fin dag.

    Klem

    SvarSlett
  2. den ser helt fantastisk ut :)

    SvarSlett
  3. Så fint det ble!! Den senga var jo bare helt nydelig!! Han blir nok glad i den etterhvert, Helgesen også... ;p Herlige puter oppi!

    Ha en fin kveld!
    -Mari

    SvarSlett
  4. ååå, så fint det ble! skikelig pen seng, der gjorde du et godt kjøp syns jeg!
    klem :)

    SvarSlett
  5. Kjempefin!
    Godt det ordna seg..
    Så nydelig det ble med de skjønne putene i!
    Tenker nok Helgesen er godt fornøyd han og..
    så snill da som gir deg kortet sitt..
    Kos deg i kveld!
    Klem Anne

    SvarSlett
  6. Skuvsenga var virkelig fin !!! Mannen i huset kan da ikke annet enn å godta den... Han syns vel det ble lekkert selv også :-) De skjønne putene passer jo perfekt oppi senga; helt nydelig med mellomverk !
    Ha en fin dag !!

    SvarSlett
  7. For en skjønnhet du har fått i hus! Helt herlig med slike gamle møbler og så har du jo et hav av nydelige gamle putetrekk :-) Lekkert, lekkert, lekkert! Ha en deilig kveld på brygga!

    Klem Tone

    SvarSlett
  8. Sååå fin da! Og ordentlig lekkert med alle de fine putene oppi :)
    Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  9. Kjempe fin Trine! Ble helt nydeilig med alle de putene oppi! Jeg må ta meg en tur for å se det med mine egene øyne!

    SvarSlett
  10. Åhh - gratulerer!! Sengen er bare helt fantastisk fin!! Så koselig med alle de nydelige putene og pyntelaken oppi!! Du har gjort et kupp!:-) Det synes nok mannen også:-) Vi "kvins" altså:-)

    Den skjønne blomsterbuketten du har fått, er prikklik den som vi fikk på fredag da vi hadde låvefest! Jeg stokk nesten da jeg så den:-)

    Ønsker deg en riktig fin onsdagskveld!!
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  11. Det ble kjempefint!! Nydelig seng som helt klart var verdt en litt "uleiligheter" ;o) Putetrekkene er bare skjønne!! Jammen har du en snill mann som skjønner når noe er ordentlig "viktig" ;o) Ha en fin kveld! Klem fra meg

    SvarSlett
  12. Så bra det ordnet seg med henting av senga.
    Senga var bare nydelig med så masse fine puter.

    Klem Synnøve

    SvarSlett
  13. Ikke rart du måtte ha den. Nydelig seng.

    Klem

    SvarSlett
  14. Skuvsengen ble veldig flott, spsiellt med putene med de gamle putevarene. Nostalgisk. Kos deg på brygga.

    SvarSlett
  15. *smiler*
    Så fint det vart!! Heldige deg :)
    Artig historie uansett :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  16. Sengen var jo virkelig flott da!!! Men lurer på hvordan dere fikk plass til den, for den er jo ikke så liten at det gjør noe :S

    Kos deg på brygga snupp :)

    Klem :O)

    SvarSlett
  17. Kjempelekkert. Er på leting etter
    skuvseng eg og men de er ikke lette
    å finne.
    Ha en fin uke videre.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  18. Så fiiin den var vennen! :) så deilig ut og ta en blund i ;) Var selv på brygga og spiste igår! Men ble litt sent.. Da capo show først! Snart helg! Blir det Glansdagen på deg? Skulle så gjerne vært med.. hadde vært moro! :) Klem til deg!

    SvarSlett
  19. KJEMPEfin seng☺
    Og skikkeleg koseleg dekorert!!☺
    Fekk lyst å ta meg ein kvil der ja...☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  20. Så bra det ordna seg...hihi han fikk vel kjøpt med seg en flaske med noe "godt" fra Sverige.... Senga var supernydelig.

    SvarSlett
  21. WOW!! FOR en skuvseng!!! Den var skikkelig lekker ♥

    Ønsker deg en strålende helg! Stor klem fra Livy

    SvarSlett
  22. Gratulerer med den utrolig vakre skuvsenga :-)
    Skjønner godt at du måtte ha den ja :-)Ble skikkelig flott med alle de hvite blondeputene!!!

    Fortsatt god helg!
    Hilsen Rita

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥