lørdag 18. juni 2011

Nettauksjon = SKUVSENG


*gulp*, nå har jeg lagt gullegget!
Snublet over en nettauksjon her for en ukes tid siden,
som blant annet solgte antikviteter og gamle bondemøbler.
Her fant jeg en vakker skuvseng til en billig penge, og la inn et bud.
Etter at budet var gitt, tenkte jeg ikke noe mer på nettauksjonen,
eller å informere min bedre halvdel.

Inntil på fredag, da jeg tilfeldigvis tittet innom bloggmailen min,
og overraskende så at jeg hadde vunnet budrunden!?!
Hjelp og hurra!!

Innså at jeg plutselig at jeg hadde tatt meg litt vann over hue,
og jeg visste ikke verken hvordan jeg skulle gi Helge beskjed om min spontane kjøp.
eller hvordan jeg skal komme meg til Oslo innen tre dager for å hente skuvsengen!
Jeg har aldri kjørt i Oslo, jeg er ikke kjent i Oslo
(annet enn Karl Johan, Oslo City og Bogstadveien;)
og jeg vet ikke en gang om jeg får plass i bilen?!

NOEN DER UTE SOM TILFELDIGVIS HAR VAREBIL, ELLER HENGERFESTE/HENGER, 
OG VIL TA SEG EN ALDRI SÅ LITEN KJØRETUR TIL OSLO FOR EN STAKKAR FRA SANDEFJORD?! *smiler pent*

Unnskyld, kjære!
Håper du en vakker dag innser at den skuvsengen vil være et godt kjøp,
og i mellomtiden lover jeg å aldri gjøre det igjen...! ;)

post signature

17 kommentarer:

  1. Hehe! Artig ;)
    Lykke til med å få den hjem til deg :)
    God helg!
    Klem Anette

    ...og du.. de mannfolka har ikkeno de skulle sagt om sånne saker ;)

    SvarSlett
  2. Noen ganger ser jeg fordelen ved å være alene.....
    Men skuvsenga ser lekker ut. Du kommer ikke til å angre, og det vil nok samboeren din skjønne ettervært. Ha en flott lørdag..

    SvarSlett
  3. Hehe jeg må le litt nå ja:)....Men guuuud så heldig du er da, rå lekker....vet ikke hvor mange år jeg har ønska meg en slik seng men det er jammen mange:)
    Håper du lykkes med å få den hjem:)...Lykke til;)...både med henting og samboeren hihi;)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  4. Ohhh, så fin sengen var, heldige deg altså ! ♥ Historien bak er veldig morsom da, hihi... Får satse på at noen kan hjelpe deg vennen ! :) Du har vel ikke lyst til å dele denne nettauksjonen med meg vel ? ;)

    Og du, treffes vi på glansdagen ?

    Ønsker deg og dine en strålende helg videre ! ♥

    Stor klem fra Anette :)

    SvarSlett
  5. Å, så fin sengen var. Håper det går bra å få den hjem.

    Klem

    SvarSlett
  6. Må jo le litt, men håper det finnes noen som kan hjelpe deg;)
    Nyt helga videre, klem fra meg;)

    SvarSlett
  7. Trening av lattermuskler her nå, skikkelig artig historie og jeg håper at noen kan hjelpe deg med frakt fra Oslo til Sandefjord. Den var jo bare skjønn og din kjære tilgir deg helt sikkert når den kommer på plass :-)
    Ha en fortryllende helg!

    Klem fra Tone

    SvarSlett
  8. hihi! Kjempe fin seng!! Får dessverre ikke hjulpet deg med bil - selv om det kunne vært festlig!! ;)

    Lykke til! Gleder meg til å se senga i hus!
    -Mari

    SvarSlett
  9. Hei søte Trine :)
    Skuvsenga er jo knallfin og det kommer din kjære til å forstå når han bare kommer seg litt.....
    Jeg gikk inn på min manns side på en nettauksjon en gang og måtte sende melding til min mann om at han hadde "vunnet" en GITAR...Men litt verre med en skuvseng, ja...
    Håper du får senga hjem på en grei måte.
    Klem:)

    SvarSlett
  10. For en flott skuvseng !!! Skjønner godt du må ha den ja, og regner med du er tilgitt :-)) Litt av et kupp ! Har skuvseng i huset jeg også.. Deilig å slenge seg nedpå litt der.. Ha en fin helg !

    SvarSlett
  11. Den var lekker!! Mannen i huset får nok bare riste på hode, så går det nok over.. Men lykke til å få sagt det;) Hihihihi...
    Så håper jeg du får den i hus uten noen frakt-problemer!


    Ha en fiiiin juni-helg videre.
    Klem

    SvarSlett
  12. Hahahaha XD Du er så vittig!!! Grattis med ny skuvseng til deg og Helge, hihi ;)

    Håper ellers at alt er bra med dere? Har ikke gitt så mye lyd fra meg i det siste, har vært på hytta siden onsdag til i dag (søndag), og har ikke vært på noen PC noen av dagene!!! Orket rett og slett ikke.. hadde stebror og svigerinne med 2 barn på hytta i tillegg til froeldre og kjæreste.. så mangler ca 3 dager søvn (minn meg på igjen hvorfor man vil ha barn!! Hahaha XD)

    Klæm fra mæi <3

    SvarSlett
  13. Ha, ha! Både heldig og litt "uheldig" : D
    Rå lekker var den i alle fall.
    håper du får den vel hjem.
    Klem: )

    SvarSlett
  14. Kjære vakre ..søte..snille Trine!
    Håper det ordner seg for deg..sengen var bare knallfin!
    Ha en fin kveld!
    ps.mail til deg♥
    klem Anne

    SvarSlett
  15. Det måå jeg virkelig si, Trine.
    du får det til :-)
    den var kjempefin da. håper dere finner ett sted å sette den og jeg gleder meg til å se du har dandert med puter og pledd :-)

    åssen går det med trappa?
    stua ble også kjempefin!! God løsning!!

    God sommer.

    klem fra Line

    SvarSlett
  16. Nydelig seng! :)

    Jeg er på jakt etter noe lignende til prinsen min men det er utrolig vanskelig å finne... :/

    Ha en fortsatt fin uke!

    *Klemmer* :)

    SvarSlett
  17. Hei :)
    Så flott seng! :)
    Heldige deg.:) :)
    Håper virkelig noen kan hjelpe deg med å frakte den til deg.
    Ønsker deg en fin kveld. :)
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥