onsdag 1. juni 2011

Velkømmin te gards!


Heihei!

Tusen hjertelig takk for alle fantastiske kommentarer fra dere
- dere er bare herlige!!

Jeg får ikke kommentert tilbake selv, blogger klikker alltid når jeg skal logge meg på,
og det klikker til og med ofte når jeg skal prøve å kommentere som anonym istedet?! 



Viser litt bilder fra soverommet på gården som vi pusset opp tidlig i våres.
Grønnfargen blir bare heelt feil på bildene, men jeg fikk det ikke bedre!



Igår var verdens beste Æling (eller Jørn som han liker å kalle seg selv) og jeg på en fantastisk bruktbutikk her i Sandefjord, og jeg fant sååå mye fint!! En nydelig gave av Æling har jeg også fått, men det får jeg vise dere en annen dag ;)

Nå skal jeg ut å plante litt, før jeg skal trene.
Ha en fin langhelg!!

post signature

5 kommentarer:

  1. Hei :)
    Om du har krysset av for forbli pålogget, hjelper det å fjerne den, jeg gjorde det og nå er det helt i orden :)
    Spennende å pusse opp.
    Fint og sommerlig dette rommet. :)
    Ha en fin kveld. :)

    SvarSlett
  2. Hei vennen ! ♥

    Så fine bilder du viser. :)Det er gjerne slik at fargen blir helt feil på bilder, og det er så innmari kjedelig ! :( Men man får i hvert fall en liten pekepinn. ;) Søt vase i vinduskarmen. ♥

    Så heldig du er da som har fått gave, nå er jeg spent her altså ! :)

    Håper alle problemene vi har med Blogger ordner seg snart.

    Ønsker deg en nydelig kveld, kose dere ! ♥

    Stor klem fra Anette

    SvarSlett
  3. Så fine bilder! :) Gjør som mamsens hus gjorde, funka for meg å! her er det bryllyp i helga! blir spennende! Ha en herlig langhelg :) klemmer

    SvarSlett
  4. *æling aka Jørn flirer høyt* - går det ann å flire høyt?? Uansett.. dere har gjort en kjempejobb på gården altså!

    Gleder meg til å se hvor "skattene" vi fant igår har fått plass..

    *SUSS*

    SvarSlett
  5. Lekkert soverom!
    Må se igjennom de siste postene dine. Skulle rydde i bloggne jeg følger forleden og du vistes bare som en prikk og da trodde ejg du var en annen så jeg uforvarende slettet deg. Men nå har jeg fått rette opp i det. Jippi!
    Jeg har stor give away nå så nå må du stikke innom. :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥