onsdag 20. oktober 2010

LilleLørdag

Vi er atter engang halvveis i uken, og jeg fatter ikke hvor dagene blir av...?
Etter senvakt og middagslaging idag har jeg hatt storrengjøring på kjøkkenet, og det var såå deilig å få gjort! Har puslet litt i heimen, og prøvd å gjøre det litt koselig her til "Leahelg". Litt omplassering av diverse pjus, litt støvtørking og sånn. Godt med alt som er gjort!
                                                         

Etter oppkjøringen på fredag, så unnet jeg meg to nye sinkhus.
Synes jeg fortjente det! ;)
Hadde jo bilen til mamma, så jeg kjørte først til Larvik på Bohus
 og kjøpte det største og så videre til en gedigen og helt nydelig
blomsterbutikk på Gjennestad i Stokke og kjøpte det minste.
Godt fornøyd!




En liten engel hviler på toppen av gamle bibler og bøker
i gangen. Slitte med nydelig patina. Den eldste bibelen er fra min tippoldemor Hanna og er datert til rundt 1880. Herlig!!

Her i Sandefjord er det grisekaldt, og det er meldt snøvær imorgen.
Må bare finne frem vintertøy (les: vinterdressen) til jobb imorgen, for idag trodde jeg virkelig jeg skulle fryse i hjel!!
Godt å kose seg inne med fyr i peisen, lys og et godt pledd når det er kaldt og stjerneklart ute. Perfekt!

Riktig god natt til dere alle skjønningene!   
Sove godt!





                                                       post signature

13 kommentarer:

  1. Uken går så fort... Nydelige sinkhus Trine!! Og den vakre engelen:) Helt herlig:) Ha en gooood natt:)

    klem:)

    SvarSlett
  2. Hei! Gratulere med "lappen"!!!!
    Klart du fortjente et sinkhus eller to da, og de er virkelig stemningsfulle. Nå gjør vi oss klare til vinteren alle sammen. ha fortsatt en flott uke..

    SvarSlett
  3. Dagene går altfor fort.
    Flotte velfortjente zinkhus du har kjøpt.
    Her snør det og vi som for øyeblikket er uten vedovn.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke.
    Klem Mio

    SvarSlett
  4. Nydelige hus! Slike har jeg ikke sett før. Grattis med lappen!

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Grattis med lappen! Såklart du fortjente litt gaver til deg selv da :) Slike milepæler må jo feires!

    Søte disse sinkhusene. Har bare fått tak i det største. Det minste skulle ikke komme før i uke 4 på bohus her!!! Liiiiit lenge til,men men.

    Håper du får masse gavekort til jul fra den butikken du nevnte, så kanskje et av drømme-møbelene blir ditt:)

    Klem fra Lise

    SvarSlett
  6. Grattis med lappen. Flotte bilder likte godt de gamle bøkene med engelen på. Klem Mette.

    SvarSlett
  7. Så flotte bilder du viser! Selvfølgelig fortjente du de sinkhusene. Deilig å kunne unne seg noe når man har stått på oppkjøringen.
    Her er det kommet masse sne i natt,så her er det vinter & julefølelse. Syns det er herlig jeg.
    Ha en flott dag på jobben,å håper du ikke fryser så.
    Klem Christina

    SvarSlett
  8. Go morgen:)

    Du har tatt utfordringen du ja;) har ikke helt kontrollen på hvem som har tatt den og ikkje:)

    Klart du fortjente sinkhusene:) Vi fortjener alltid ein belønning..hihi♥

    Ha ein flott dag i kalde veret:)

    Klem

    SvarSlett
  9. Kjekt at du unna deg nåke fint som belønning for lappen-viktig å belønne seg sjøl litt☺
    Må køyre forsiktig no når snøen kjem....

    Nyt dagen☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  10. Gratulerer så masse med lappen!!! Så kjekt!

    Her er det bikkje-kaldt:-) og snøvær. Husk riktige dekk.

    Koselige bilder!

    Ha en koselig ettermiddag og kveld.
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  11. Grattis med lappen! Nå har du frihet i alle ender og bauger. Juhu! :)
    Selvfølgelig fortjente du en (eller to) "jeg klarte det!" gaver til deg selv. =D

    SvarSlett
  12. Du fortente å unne deg 2 zinkhus då ja! :))
    Fint pynta hos deg! ;)
    Klem, Rakel :-)

    SvarSlett
  13. Å zinkhusene er så fine..har vært på leting etter disse runde husene lenge...mangler dem...kan du sende meg adr el tlfnr til den butikken??klem fra Fruen

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥