torsdag 9. desember 2010

100 år gammel sjenk blir min


Denne vakre sjenken skal nå bli min!
Fant omsider en sjenk på finn.no lik en slik jeg har sett for meg,
som ikke var solgt, ikke for dyr og ikke hundre mil fra meg ;)
O`lykke!
Skal hente den til uken, og det ser jeg virkelig frem til.

Den skal få seg noen strøk med malerkosten, men tror ikke jeg gidder å begynne med det nå før jul.. Men, skal aldri si aldri heller ;)

Ikveld har jeg vært på meditasjon, som jeg er annenhver fredag.
Fantastisk! Føler at jeg svever hver gang jeg kommer ut derfra.
 Det gir ny energi og en indre ro som bare er helt fantastisk.
Ubeskrivelig i en travel hverdag hvor mye skjer :-)

Ønsker alle en riktig god natt og en enestående helg!



                                     post signature

17 kommentarer:

  1. Yuhuuu! Så bra! Denne har du ventet på :) Kjempe fin! Og det kan jo godt være umalt, i allefall en stund:) Det er litt stille fra min front for tiden, men alt går i perioder:) Var innom en titt nå og så innlegget ditt. Grattis! Så moro! Håper den finner seg til rette hjemme hos dere. Stor klem!!!!

    SvarSlett
  2. Denne sjenken er fantastisk Trine!! Og denne skal du IKKE male spørr du meg.

    Sees i morra snuppa. Gleder meg til å bake lussekatter sammen med deg :)

    klem, Katla

    SvarSlett
  3. Dette var litt av et kupp, kjempefin.
    Ønsker deg en fin førjulstid, nyt den og kos
    deg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  4. Grattis Trine! Ikke`no er som å finne akkurat det man leter etter :) Sikker på at du skal male denne da? Den var veldig fin som den var synes jeg, men nå er det jo selvfølgelig ikke jeg som skal ha den ;)
    God helg til deg og dine :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  5. Denne blir flott. Jeg tenker du har en plan uten våre anbefalinger. Gleder meg til å se den slik du vil det skal bli......

    SvarSlett
  6. Så nydelig, gammel sjenk!
    Ønsker deg en trivelig førjulstid:-)
    Hilsen Jeanette:-)

    SvarSlett
  7. Takk for søte ord på bloggen min! :) Koselig blogg du har! Denne skal følges!
    Kupp med sjenken da! Hvor i Sandefjord bor du da? :)

    Ha en flott helg!
    Klem Anine

    SvarSlett
  8. Kjempefin skjenk!!☺
    Kjekt når ein finn nåke ein FAKTISK kan kjøpe og ikkje bere sikle på☺☺

    Høyrest ganske godt ut med meditasjon-aldri prøvd det!

    Håpe du får ei fin helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  9. Å, så moro da! Den kommer nok til å bli kjempefin :)
    Har aldri prøvd meditasjon, men det hørtes ikke dumt ut akkurat!
    Ha en flott helg :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  10. Lekker! Skjønner godt du er fornøyd med den ja.
    Og du gjør jo akkurat som du vil, men jeg personlig ville nok ikke malt den.
    Meditasjon høres ut som noe jeg trenger:)
    Håper du får en fin helg.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  11. Så flott den var. Er nok vakker å ha den ubehandlet også...Utrolig sjarm.
    Håper du får en fantastisk helg.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  12. Ååå så heldig du har vært! Et skikkelig godt kjøp, spør du meg;o) Blir spennende å se den med maling etterhvert. Ønsker deg en strålende adventshelg.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  13. Kjempefin sjenk du har fått tak i !!
    Gleder meg til å se når du har svinget malerkosten!
    Ønsker deg en fin og god helg!
    Klem Anne

    SvarSlett
  14. For en fantastisk vakker skjenk! Gratulerer med kjøpet!! Jeg ville ikke satset på å male den heller med det første... La den få "sette" seg litt i huset før du bestemmer deg;) Utrolig sjarmerende som den er, spør du meg;)

    tusen takk for kjempekoselig kommentar hos meg! Jeg er så glad for at jeg har funnet noen som følger meg, og legger igjen så skjønne kommentarer. Det settes utrolig stor pris på!

    Ha en flott helg du også!

    klem til deg fra meg :)

    SvarSlett
  15. Åhh så fin denna skänken var!!!!
    Förstår att du är glad!
    ha en fin helg!
    Kram Kathrine

    SvarSlett
  16. Kjempefin! Heldige deg! Klem Julie

    SvarSlett
  17. Så heldig du har vært! Kjempefin sjenk - og jeg gleder meg til å se hvordan den blir når du har drysset litt Trinemagi over den!!!
    Ønsker deg masse energi - og en herlig uke!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥