onsdag 8. desember 2010



Bare innom en liten tur for å ønske alle dere skjønne en herlig kveld!
Her er det håndball på tapeten- HEIA NORGE!!
Ekstra moro er det at kjæresten til tremenningen er kommet med på landslaget, Tine Stange, og Heidi Løke er gamle håndballtreneren min.
Moro!!

Ikveld har vi vært hos foreldrene mine og hentet mer ved. Vi var helt tomme, og det før vinteren knapt har startet! Vi hadde like stor mengde ved i fjor som i år, og da holdt det hele vinteren, så merker det godt at det er kaldt ;)



Denne skjønne awarden fikk jeg for en tid tilbake av Dorteas lille verden . Tusen hjertelig takk, vennen! Det betyr masse for meg!!


Av fruen fikk jeg også en award for noen uker siden (guri, som tiden flyr!!)
Tusen hjertelig takk! Det varmer!!
Jeg må ha de beste bloggvenninnene i verden!!
Har så dårlig samvittighet over at jeg er dårlig til å kommentere, besøke dere og gi dere den oppmerksomheten dere fortjener alle sammen, men tiden strekker overhodet ikke til! Ikke nå, ihvertfall :/

Ha en herlig kveld alle sammen!
Dere gleder meg!!


post signature

6 kommentarer:

  1. Kjempefine vinterbilder Trine, og gratulere med awardene, de fortjener du :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med awardene dine, de er velfortjent, for det er alltid en fryd å besøke bloggen din, og om du kommenterer sjeldent så spiller det ingen rolle for det er alltid veldig fine hilsener du skriver som varmer hjertet *♥*

    SvarSlett
  3. Gratulerer med awarder,velfortjent.
    Skjønne vinterbilder.
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Nydelige vinterbilder, de beskriver kulda akkurat slik det er.......

    SvarSlett
  5. Underbara vinterbilder du bjuder oss på. Och grattis till awarderna!
    Ha en fin dag!
    Kram Pia

    SvarSlett
  6. Utrolig flotte vinterbilder...Og ikke minst juleinspirasjon i innlegget under!!!! Me love!!!
    Ønsker deg en herlig helg!klemmer Sus

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥