onsdag 15. desember 2010

Gamle kameraer



God kveld i stuen :)
Her kommer litt bilder jeg tok tidligere i uken.
Formen er fortsatt ikke på topp, noe som stresser meg litt.
Har ikke tid til dette!

Da den nye sjenken kom i hus,
måtte pynten på kommoden i gangen vike for den nyankommende,
og litt "ny" pynt fikk plass på kommoden.
Rådyrene fikk blant annet plass her,
 sammen med et fat med kongler og lys.
Nå håper jeg bare pus klarer å la det være i fred ;)



Skjønne rådyr fra H&C


Hylleknektene i døråpningen til kjøkkenet har
fått seg litt julepynt de også.
Et god jul skilt og røde hjerter med julesanger på
i en hampesnor.


Roser fått av kjæresten pryder sjenken.
Synes disse rosene er så vakre! ♥


Jeg samler på gamle fotoapparater.
Synes de er så fantastisk vakre og dekorative!
Kameraet over her kjøpte jeg i en antikvitetsbutikk
i Roma for noen år siden, og kameraet under her
arvet jeg etter far, min kjære farfar.
Det kjøpte han da har var i Amerika (som han alltid sa ;) ).
Har mange skatter etter han- han jobbet som sjømann
på sine yngre dager :-)



Nattinatt, alle sammen!
Ha en riktig god natt!

                                              post signature

14 kommentarer:

  1. Så fint det ble med ny sjenk og pynting er jo noe du kan !
    Flotte , gamle kameraer.
    De rosene er blitt mine favoritter og det er jo ekstra stas å få roser av kjæresten ♥
    Prøv å ikke stresse ,kjære deg...så blir du nok fortere frisk ;)

    Stor klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  2. Så fint det var hos deg! :)

    SvarSlett
  3. Så fint Trine:) Ikke bra å høre at du ikke er frisk enda...Du må ihvertfall bli frisk til jul!! De rådyrene er så søte...Slike har jeg og!! Flott julepyntet hjem du har!
    Goklem

    SvarSlett
  4. Kjempefint med skjenken☺
    Og flotte kamera!☺
    Hadde det ikkje vore so langt til H&C hadde det nok vore nokre søte små rådyr i min heim og☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  5. Hei deg du gode♥

    Er litt ute av bloggmodus, men kanskje eg rekker et innlegg i dag! Har en etterlengta fridag! Jobber i ett og alt mulig anna som skal skje denne månaden ;) Og eg er heller ikkje heilt i form- gått ca 5 veker med forskjølelse og influensa:(

    Så flott ny skjenk da, og fiiin pynt♥ Og enig med deg at kamera er flotte :)

    Ha ein fin dag- so bloggast me :)

    Klem♥

    SvarSlett
  6. Så nydelig du har pyntet.
    Må også passe på hvor jeg setter pynten, vet aldri hvor lille vovs utfolder seg. (Hun er jo en liten gangster-queen da).
    Lekre gamle fotoapparater du har.
    Har også et gammelt etter min farfar.
    Ønsker deg en fin torsdag, håper det går bedre med deg.
    Stor godbedringsklem Mio

    SvarSlett
  7. Nydelig pyntet:). Du er så flink. Kameraene var kjempe dekorative.
    Tusen takk for gode ord inne hos meg.
    Ha en super dag. Så må du bli frisk snart.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  8. Så koselig å samle på gamle kameraer! De er jo så flotte og dekorative. Ekstra koselig at det ene er etter farfaren din :)
    Ha en fin dag og fortsatt god bedring!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  9. Så spännande med de gamla kamrorna, sen tyckte jag din a rådjur var så söta. Det stod ett livs levande et här i min trädgård alldeles nyss.
    Ha en fin kväll!
    Kram Pia

    SvarSlett
  10. Stemningsfulle og vakre bilder som alltid her hos deg søte venn ♥ Morstomt med gamle kameraer, vi har et lite og gammelt et vi også.

    Kjedelig at formen din ikke er på topp, håper du blir helt bra i løpet av helgen ♥ Ikke helt i slaget jeg heller, så vi får prøve å stresse ned og kose oss litt i dagene frem til jul ;) Jeg fikk de siste gavene i hus i dag og det er så deilig å slippe det styret den siste uken. Da kan man bare pusle på hjemme og gjøre så mye en har lyst til.

    Det stemmer at Blaafarveverket ligger i Modum, så da har du nok vært her som liten ;) Jeg har vokst opp rett i nærheten og elsker denne herlige oasen både om sommeren og til jul.

    Kos med hjemmelaget marsipan da, skulle gjerne ha gjort det jeg også, men det får bli neste år. Kos deg med julepuslingen videre kjære venn og fortsatt god bedring ♥♥♥ Klem

    SvarSlett
  11. Huff syk nå, nei det er det da ikke tid til. Men jeg får si til deg som alle sier til meg. Det blir jul alikevel. Klem!
    Muligens et dumt spørsmål men H&C er hva?
    Rådyrene var supernusselige.
    Kameraer er dekorative, vel i allefal de gamle. Og du har jo noen skikkelige prakteksemplarer da. uansett om de er amrikanske eller ei ;-)
    God bedring og kjempeklem.
    Og hjertlig takk for den fine kommentaren inne hos meg.:)
    Line-Cathrin

    SvarSlett
  12. Så utrolig stilig det gamle kameraet i tre!!! Et slikt har jeg aldri sett før!
    Søte rådyr du har fått deg, og jeg tror jeg stjeler ideen med å ha et snøre med hjerter i mellom knektene i døråpningen ;)
    God bedring søta :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  13. Så stilig med de gamle kameraene, og smart detalj med den hylleknekten i døråpningen da! *♥*

    SvarSlett
  14. <3 så fin blogg TRINE min..klem fra mamma

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥