søndag 12. desember 2010

O jul med din glede

Phu, som dagene flyr!!! Nå er det søndag igjen, snaaart 11 dager til jul.. Kan ikke tiden stoppe bittelitt, bare ørlittegrann!?
I helgen har jeg hatt masse på tapeten, men ikke kommet meg helt igjennom hele to do listen min ;) Skulle egentlig på Bærums verk med noen kollegaer igår, men migrene slo meg ut, så det ble ikke noe av. Synd, for jeg hadde gledet meg veldig!!



For en tid tilbake bestilte jeg en del veggord fra Roka Design, og nå før helgen kom de endelig. Noen av varene er i rest, og noe har ikke kommet på veggen enda. Veggord til både kjøkken og soverom kommer ikke opp før vi er kommet litt mer i orden der. Kjøkkenet skal males, og soverommet skal stæsjet litt.
Det er ikke veldig koselig og innbydende slik det ser ut der nå ;)



Men dette veggordet er kommet på veggen over døren i lillegangen.



Og denne er kommoden på den gamle sinkbalja fra oldemor.
Nå brukt til å oppbevare ved i ;)



Varene jeg bestilte fra Arbeidshuset har også kommet,
og den skjønne plakaten har kommet på veggen med
klemmer fra Jeanne d`Arc living til å feste med.
Er så fornøyd!!
Under her skal den nye sjenken min stå,
når jeg får hentet den ;)




De røde amaryllisene på kjøkkenet er i full blomst,
og er bare så vakre!!

Igår etter at migrenen hadde gitt seg noe,
var jeg på biltema og kjøpte to lange hyller som skal
henge på kjøkkenet, i stedetfor den som henger her nå.
Jeg holder på å male hyllene hvite, og de skal få hylleknekter
lik de på bildet over. De skal henge over hverandre.
 Tror det blir veldig bra :)
Tenkte jeg skulle prøve meg på spraymaling fra europris
som jeg hører og leser at flere er fornøyd med,
men det angret jeg bittert på. Ble overhodet ikke fint,
og alt ble bare tull, så jeg endte opp med å male dem istedet.
Skal aldri bruke spraymaling igjen! ;)


denne hyllen skal nå byttes ut

Håper alle har hatt en flott og innholdsrik helg,
og at dere har tatt dere tid til å nyte også.
Julen skal tross alt ikke bare være stress ;)

Ha en riktig god natt
og en fin kommende uke, alle sammen!


                                                   post signature

10 kommentarer:

  1. Her var det mye fint og nytt! Flotte de veggordene dine. Herlig var også den gamle skjenken du har vært så heldig å få. :) Nyt dagene før jul. :)

    SvarSlett
  2. Så koselig det blir, Vi bruker også sinkbalja til ved. Genialt for det er plass til mye ved i den

    Ønsker deg en fin uke

    Lotte

    SvarSlett
  3. så mye fint du har fått:) lekker den plakaten!! virkelig!!:) og gratulerer med ny sjenk:) gleder meg til å se den ferdigmalt:)
    ønsker deg en god juletid!
    klem

    SvarSlett
  4. Så flott og koselig det er hos
    deg. Herlig plakat. Hylleknektene
    der har jeg flere av,de er bare
    lekre.
    Klem:) og fin uke.

    SvarSlett
  5. God morgen ;0) Her var det bilder av mange vakre ting ja!! Nydelige veggord og blomstrende amaryllis - HERLIG ;0) Ønsker deg en kjempefin Lucia-mandag! Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Så mye flott de har fått deg:). Kjempe flotte sjablonger, og den plakaten var rå stilig:).
    Ønsker deg en riktig god uke. Gleder meg til å se resultatet av maleprosjektene dine.
    Juleklem Alfa

    SvarSlett
  7. Så fint du dekorerer hjemmet ditt. Likte den plakaten ekstra godt.....

    SvarSlett
  8. Den plakaten er superfin ja!☺

    Ha ein fin Lucia dag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  9. Det jeg liker best med hele innlegget ditt er at du nevner hvor mange dager det er til <3 julaften <3 Guuuud som jeg gleder meg til å komme på besøk kl 07:30 for å spise julefrokost.. <3 Love <3

    SvarSlett
  10. Heisveis..
    ja veggord er vakkert....nei sprsymaling bruker jeg på mindre ting som er vanskelig og male...
    flott skjenk under her..
    klem klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥