onsdag 23. mai 2012

Årets første bad!


Ble tatt idag, 23. mai!
Er det ikke fantastisk at vi har såå godt vær, 
rene sommeren, og det i slutten av Mai!

Svettet sidelengs og oppover i solen idag,
så mamma og jeg bare måtte ta oss et bad.

Med 14.5 grad i vannet,
ble det en oppfriskende opplevelse ;)



Jeg er en skikkelig vassfis, 
og bader egentlig helst ikke med mindre det er 23 grader i vannet , 
så jeg er igrunn godt fornøyd idag ;)

Til tross for det, så er ikke det det tidligste jeg har badet- Tro det eller ei!

Da jeg spilte aktivt håndball, og vi skulle spille seriefinale,
var jeg og ei lagvenninne så store i kjeften at vi skulle bade dersom vi tapte
  (trenger kanskje ikke legge til at vi var ganske sikre på at kampen ville gå vår vei?)
og det sa vi da vi ble intervjuet av lokalavisen! 

Jeg trenger kanskje ikke si at vi tapte...
Og at lokalavisen foreviget badeturen i begynnelsen av Mars! 

Brr, det fristet ihvertfall ikke til gjentagelse! ;)



Idag har ettermiddagen blitt tilbragt på vakre Langeby
- det beste stedet på jord! 

Nyt sommerdagene!

post signature

10 kommentarer:

  1. Hihi, ja man skal passe seg for å være for kjapp i munnen =) Det tidligste jeg har badet er oktober. Det var også en ganske frisk opplevelse. Har forresten en sprek svigermor som bader i sjøen 2 ganger i uka hele vinteren igjennom. Må si det er en smule beundringsverdig.

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder. Ja, bading her til lands, for min del strekker seg til vassing. Er veeeldig pysete når det kommer til bading.

    Klem

    SvarSlett
  3. Herlige bilder...

    Her er det også nydelikt vær nå...Ungene badet i går her også..men for meg var det litt for kaldt...

    Ha en fin Torsdag....og se innom bloggen min...der finner du en Giveaway......

    Klem fra Britt.

    SvarSlett
  4. Ingen pyse du nei :)
    Fortsetter dette været skal jeg jammen bade i helgen :)

    SvarSlett
  5. Ååå, jeg savner deg vestfoldske skjærgården;) Tøffa som har badet i så kaldt vann;)Ha en toppers sommerdag!

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  6. Herlig bilder du deler med oss:) Så stas med årets første bad, kan tenke meg det var kaldt:)
    Kos deg i finværet,snuppa.
    Klem

    SvarSlett
  7. brrr.. ja det hørtes kaldt ut! MEN også forfriskende i denne herlige varmen!! :)

    GOD pinsehelg til deg søte! Imorgen er det meldt 27 grader til kl 24... DIGG! :D

    KLeM

    SvarSlett
  8. Hei!
    For noen nydelige bilder:)
    Hørtes litt kaldt ut, men herlig:)
    Ha en strålende pinse:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  9. Hei skjønne deg :)

    Såå herlig med årets første bad! Du er en tøffing :)

    For noen nydelige bilder du viser - så idyllisk :) Er sånne steder man drømmer om å reise til det :)

    Jentene badet i sjøen her i går og, og vannet var blitt ganske så varmt allerede :) Jeg duppet toa da ;) Men ikke noe mer ;) Litt frysepinne ;)

    Tusen takk for så koselig hilsen hos meg :) Så moro at du likte bildet :) Jeg falt for det med en gang, og akkurat som deg så elsker jeg de duse pastellene :)

    Ha en kjempefin pinsehelg og kos deg med herlig sommervær :)
    Solklem Lisa:)

    SvarSlett
  10. Jammen er du tøff og da! Jeg er en pyse når det gjelder bading.. he he.. :) VAKRE sommerbilder!! Og den headeren din er nydelig!

    Kos deg i pinsen vennen og nyt sommeren til fulle :)) Klemklem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥