søndag 13. mai 2012

Lørdagskvelden..

Idag kjenner jeg meg stolt av meg selv!
Dagen startet jeg med å sykle en mil ute i det skjønne maiværet!
Sykkelen min, en gammal haug av en sykkel
 (nå tar jeg til takke med hva som helst av sykler, 
da jeg nok nærmer meg norgesrekord på å bli frastjålet sykler. 
Sikkert 6 sykler de siste 10 årene!),
har stått i garasjen i to år snart, så nå var det på tide å tørke støvet av den.

Det er nå liksom spinning som er min greie ;) 

Men jaggu var det deilig med en real sykkeltur idag,
det frister til gjentakelse! :)) 



Tok en liten tur innom Katla`n min, 
og der vokser de blåeste perleblomstene jeg har sett.

De pynter fint opp ved det fineste tørkestativet! 



Vi har kost oss med brødre og enchilladas til kvelds,
og til å være første gang vi laget det,
så ble det veldig godt!

Mm, snadder!! 


Ha en fin søndag!


post signature

4 kommentarer:

  1. Flott med sykkelturer. Luftig og god trim samtidig som man får naturopplevelser.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei søte deg:)

    Så flink du er! En sykkeltur er så godt :)

    Og for en herlig header du har fått! Den likte jeg godt :)

    Ha en fin søndag og kos deg videre:)
    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  3. Her var det mange fristende innlegg du....koselig blogg å besøke. TAkk for titten. Klem fra Maliva

    SvarSlett
  4. Så herlig med en sykkeltur, flinka:) Vakre perleblomster<3
    Nydelig header du har nå:)
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥