lørdag 5. mai 2012

Herr og fru Hellstrøm...


... Og frøken Hellstrøm.
Det er dét navnet vi går under om dagen ;)

Min yngste bror konfirmeres imorgen, 
og Helge har som sagt påtatt seg ansvaret med å lage maten.



Så det har vi brukt de siste dagene til.
Helge har gjort mesteparten selv,
men både Lea og jeg har assistert litt.

Kyllingfile surret inn i bacon, tacokjøttboller,
fleskepannekaker etter ønske fra konfirmanten selv, 
eggerøre ala Helge (virkelig verdens beste!!)
og litt diverse småretter.


Nå begynner vi etterhvert å nærme oss ferdig, 
og godt er det ;)

Jeg for min del får iallefall bekreftet, en gang for alle, 
hvorfor jeg ikke gikk kokkelinja! ;)


Cupcakes, også etter konfirmantens ønske, er også laget, 
og tale, quiz og skrytevegg er i boks, 
så da er det bare og glede seg!

Og det gjør vi! :)) 

Ha en fin helg, alle sammen! 

post signature

11 kommentarer:

  1. Så herlig!!
    Kos dere masse:)

    Stooor klem!

    SvarSlett
  2. Så flinke dere er. Kan tenke meg at det skal bli godt å sette seg ned etter at konfirmasjonen er over og være ganske fornøyd med alt dere har gjort. Lykke til i morgen og gratulasjoner til konfirmanten.Ha en super helg

    SvarSlett
  3. Dette så jo bare helt herlig ut! :) Håper dere får en kjempefin konformasjonsdag!! Dere er så flinke som har laget og ordnet alt selv.

    Kos dere masse, familien Hellstrøm ;) :)

    Klem og kos Lisa :)

    SvarSlett
  4. Skal si du har stått på! Impontert over tempoet! Lykke til med konf`en!
    Klem, M

    SvarSlett
  5. Flinke dere er :)

    Lykke til :)

    Klem og god helg

    SvarSlett
  6. Wow, så mye godt og lekkert!!
    Ønsker dere all verdens lykke til med konfirmasjonen!
    og ei riktig god helg!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  7. Så flinke dere er:) Kan tenke meg maten er gooood:) Masse lykke til i morgen, og kos dere:)
    Klemklem

    SvarSlett
  8. Herlig konfirmasjonsmat! Syns det er utrolig bra å følge konfirmantens ønsker, det er jo deres store dag! Ofte bestemmer foreldrene maten fordi de ikke tør å gå litt utradisjonelle veier. Helt strålende. Ønsker dere en superflott dag!

    SvarSlett
  9. Hei!
    Så utrolig flink dere er, og for noen herlige kaker:) lykke til i morgen!
    Ha en god lørdags kveld

    Klem Merete

    SvarSlett
  10. Kjempeflinke er dere!! Håper dere får det kjempekoselig i morgen :)
    Vi skal i konfirmasjon selv faktisk :)

    Stor klem :)

    SvarSlett
  11. Hei på deg.
    Så flinke dere er!!
    Ønsker dere lykke til i morgen!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥