søndag 6. mai 2012

En uforglemmelig flott dag!



Konfirmasjonen til min yngste bror er over,
og vi hadde en fantastisk flott dag igår!

Konfirmanten strålte, og var tydelig fornøyd med dagen :)
Det må være den kjekkeste konfirmanten i hele Sandefjord! ;)


Vakre blomster pyntet opp bordene og
skjorteservietter hadde venninnen til mamma brettet så tøft.





Min mellomste bror Ole Thomas og meg :)
Søskenkjærleik!


Vannvittig mye god mat,
for ikke å snakke om mye mat! 

Helge gjorde en kjempejobb!
Han fikk masse skryt,
noe han selvfølgelig fortjener fullt ut! ;)



Frøken Hellstrøm gleder seg til maten ;)


Min eldste lillebror, og min kjære fetter Pål :)) 


Masse deilige kaker!
Mmm- det er jo det beste med selskap! ;) 


14 kaker totalt, så det var ingen som gikk sultne hjem... ;) 


Lea, Helge og jeg skal i etterpålag nå,
og vi gleder oss ;) 

Vi har spart plass i magen så vi virkelig kan kose oss idag også! 

Helge har jo bursdag idag også,
så det må jo feires!

Hipp hurra for vår gode kjæreste og pappa! 



Ønsker alle en finfin søndag!

Stor klem fra Lea og Trine 



14 kommentarer:

  1. Gratulerer med overstått dag og lillebroren din er virkelig en kjekk kar. :)) Masse godt dere hadde da namnam. :))
    Klemmer fra Mette.

    SvarSlett
  2. Så koselig dere har hatt det. :) Virkelig en kjekk konfirmant!

    SvarSlett
  3. En blid, flott gutt. Gratulerer med vel ovrstått dag, det kakebordet var bare helt rått. :)

    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  4. Gratulerer med den flotte konfirmanten Trine:)Kjempefin gut!
    Og DET kakebordet da....sukk.Mange fristelser;)

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  5. Nam..nam..!! Gratulerer med gårsdagen! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye til konfirmanten:) Ser ut som en herlig dag,søta:)
    Og så mye god mat og nydelig kaker da...MMMm.. Flinke dere har vært:)
    Håper du har en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  7. Hei!
    Gratulerer så mye med konfirmanten:) ser ut som dette har vært en utrolig koselig dag.
    Fortsatt god kveld

    Klem Merete

    SvarSlett
  8. Uten god mat - ingen fest!! Så flink mannen din er! Sååå mye fristende mat da, får vann i munnen her jeg sitter!

    Klem

    SvarSlett
  9. å så kos..gratulerer så mye til flotte lillebror.:))

    ser dere har kost dere og fråtset.:))

    Klem

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med broren! For et mat og kakebord, sier nå jeg. Kakene så utrolig gode ut, men den maten broren din har laget så spennende og god ut den også. Klart han fortjener skryt! Ha en fin-fin dag!

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  11. Gratulerer, gratulerer;-)
    Til både den eine og den andre, Flotte gutter og festbord!

    Flott du også!!!!

    Litt på etterskudd her, men det er vel kake nokk til flere dager skulle ein tro?

    Ha ein fin mandag! Her er det strålende sol, men kaldt, har nokk vert frost i natt, liker det ikkje for da fryser plantene ute i hagen.

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  13. Gratulerer med overstått for lillebror!!
    Ser ut til at dere hadde sn strålende dag ja! Så mye deilig mat og kaker. Nydelig oppdekning.
    Jeg har en give away gående hos meg, så kikk gjerne innom om du har lyst å delta.
    Ønsker deg en strålende ny uke!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  14. Gratulerer både med broderen og kjæresten :)

    Jommen sa jeg vann i munnen!! Jeg var jo egentlig i ko nfirmasjon selv i går, men formen var ikke helt på topp, så var kvalm og fikk nesten ikke spist noe av noenting egentlig!! Så må si jeg blir misunnelig når jeg ser så mye godt!! Og det kakebordet kunne jeg fint bare stupt oppi ;)

    Kjempeflinke har dere vært!!

    Klemmer fra mæi :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥