tirsdag 8. mai 2012



Heihei!
Da er tirsdagen her allerede, og dagene flyr.
Idag tenkte jeg å telle opp give awayen min,
og jeg ser jo at jeg har en helsikkens tellejobb foran meg ;) 

Det er nok bare å hive seg uti det! ;)


Bildene i dagens innlegg er fra bursdagsfrokosten til Helge på søndag.
Litt restemat fra konfirmasjonen på lørdag, brie og spekeskinke,
hjertebriks og kakao. 

Må jo gjøre litt stas på bursdagsbarnet! :)) 






Da får jeg begynne på tellejobben min jeg, 
så kunngjør jeg vinneren forhåpentligvis senere idag ;) 

Ha en fin kveld! :))

post signature

7 kommentarer:

  1. Så koselig bursdagsfrokost!! Viktig at det blir gjort litt ekstra på bursdager, sånn det skal være :)

    Hils H :)

    Stor klem :)

    SvarSlett
  2. Så deilig frokost da :) Vi har hatt mange gode frokoster etter konfirmasjoner :) Og så heldig å ha bursdag i tillegg da gitt. Lykke til meg tellingen :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så ut som en herlig burdagsfrokost etter en flott konfirmasjon :)

    Lykke til med tellingen - spennende!!

    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  4. Åååå... Maten så herlig ut :)
    Lykke til med tellingen- *krysser fingrene* :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  5. Mmm..så god bursdagsfrokost:) Gratulerer sååå mye med dagen til,Helge (på etterskudd).
    Lykke til med tellingen:)
    Håper du har en fin kveld, snuppa.
    Klem

    SvarSlett
  6. Frokosten så herlig ut! :)
    For ikke å snakke om maten og kakene i innlegget under!! så ut som en flott dag dere hadde!

    FIN onsdag til deg søta! Klem

    SvarSlett
  7. Hei!
    Så koselig bursdags frokost:) Lykke til med telling
    Klem Merete

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥