tirsdag 15. mai 2012

Pasteller på kjøkkenet


Litt nytt i kjøkkenhyllene :)
Våren er jo her, det er i allefall det kalenderen viser, 
selvom en kan begynne å lure ;)

Uansett, liker litt pasteller rundt meg på denne tiden,
og hva pynter vel mer opp enn fransk lemonade i den skjønneste rosafargen! 


Hoppet i taket da jeg så disse på kremmerhuset!

Lykke i hjertet!



Rosa og hvite pikekyss i en liten glassklokke,
nye stettglass fra kremmerhuset, nostalgiske og billige,
og to porselensfjøler som jeg liker så godt. 
Den bakerste fjøla fikk jeg av Katla`n min til bursdagen.

Hun kjenner smaken min godt! ;) 



Nå går det mot frustrerte fruer og Grey`s- hurra!
Dette er rene fredagskvelden! ;)


post signature

6 kommentarer:

  1. Hei!
    Koselige bilder av kjøkkenet, de limonade flaskene er så dekorative i seg selv:)
    Sov godt

    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Hei vennen :)

    De flaskene fra Kremmerhuset er så lekre! Nydelige pasteller på kjøkkenet ditt :) Kremmerhuset har så mye fint :)

    Tusen takk for så koselig hilsen hos meg :) Det blir baking hos deg i morgen og ja :) Blir ostekakebaking her :) Og en til, men har ikke helt bestemt meg enda. Bør vel gjøre det snart kanskje ;)

    Ha en fin kveld :)
    Klem og kos :)

    SvarSlett
  3. Ja, enig!! Bare eeeelsker kremmehuset for tiden, bare pga de flaskene!!! ikke det at jeg ikke var glad i den butikken fra før, men nå er det enda litt mer, hehe :)

    Utrolig flotte bilder! Dere må ha et av de vakreste hjem jeg vet om! Gleder meg til vi en gang i fremtiden kan kjøpe egen leilighet, og dekorere som VI VIL!! Hater den "null spiker" regelen i blokka her.. grrr ;)

    Den limonaden er helt knall!! Våget å kjøpe eple, og mandarin jeg, i tillegg til favoritten som er granatple og blåbære, eller hva det var. Liker den rosa og.. men syns det ble litt mye med 4 flasker på meg å lasse på 17 mai, hehe :)

    Kos dere masse på 17. mai forresten, i tilfelle jeg ikke får sagt det da!! Håper dere får kost dere masse! Jeg stoler på at du kommer med et bilderas fra dagen i et innlegg ;)

    Stor klem :)

    SvarSlett
  4. Hei.....Så nydelig hos deg!
    Herlige flasker ja!
    Kommer innom igjen jeg;)

    Fin dag ønskes deg.

    Klem Camilla

    SvarSlett
  5. Så fint det er hos deg<3 De limonade falskene er sååå fine:)
    Håper du har en fiiin onsdag, og at du får en super fin 17 mai, hvis jeg ikke rekker innom før:)
    Klem

    SvarSlett
  6. De flaskene er så fine, og ser så godt ut! :)

    Ønsker deg en flott 17 mai snuppa! Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥