onsdag 24. november 2010

Det blir stadig mer jul i heimen ♥

 Det kommer stadig litt mer juleting opp her i heimen. Jeg er fortsatt ikke helt frisk av omgangsyken enda, og formen kunne i aller høyeste grad vært bedre. Innimellom slaga må jeg prøve å få gjort litt i heimen. Vi får nemlig Bergensbesøk til helgen, og jeg MÅ være bra til da, og det MÅ se litt okej ut her i heimen. Får heldigvis god help av kjæresten min, da ♥




Litt julepynt har kommet frem på kommoden i stuen.
Noe er ryddet fort for i år, og noe nytt er kommet frem.




Søte julehjerter med julesanger på kjøpt på Lykke for et par år siden.
Superskjønne!!




Røde "god jul" bokstaver kjøpt i en lokal blomsterbutikk i fjor


Litt omrokkering på pynten i gangen også.
Ble igrunn ikke så verst, synes jeg.
Ikke så julete, men ganske greit likevel :-)


Siden jeg A L D R I   noen gang vinner noe som helst, verken i lodd, lotteri, give aways eller Lotto (en vakker dag!), så må jeg ta saken i egne hender.
Da skjønne og gode Anita skulle ha give away her tidligere, og premien var en nydelig julestrømpe hun hadde laget selv i lin med et gammelt, nydelig bilde på som jeg ønsket meg VELDIG, så jeg mitt snitt til å sende skjønningen en mail, og høre om hun hadde noen ekstra julestrømper å selge til en stakkar i Vestfold som ikke er født under en lykkestjerne. Det hadde hun, og idag kom det to nydelige julestrømper til meg i posten. Nydelig innpakket var dem også  ♥ Tusen takk, snuppa! De er helt nydelige!!

 Jammen flaks jeg sendte mail, og fikk kjøpt meg to selv, for jeg vant ikke give awayen ;-)

Camilla Jin , har du en ekstra julebok til overs du ønsker å kvitte deg med, vet du hvor du finner meg! Hihi!


Håper dere har det bra alle sammen,
og nyter dagene nå før første søndag i advent.
Er dere i rute med alt som skal gjøres?
Ha en fortsatt fin dag!

                             post signature

11 kommentarer:

  1. Så koselig du har fått det♥ Likte veldig godt de røde hjertene dine med tekst!!

    Kjekt at du likte julesokkene:)
    Nå fikk eg skikkelig lyst å pynte mer eg og :)

    Klem til deg snuppa♥

    SvarSlett
  2. Syns du har fått unna masse jeg, til tross for sykdommen, godt du føler deg bedre, må ha fortsatt god bedring. Stilig å se GOD JUL bokstavene i rødt, det var en fin variasjon. Kjempesøte røde hjerter med skrift. Og du har vel meldt deg på min giveaway? Der er det jo hele 25 premier, så hvis ikke du vinner noe der så skjønner jeg ingenting!!! Krysser fingrene jeg for deg :) Kjempesøte julestrømper du fikk tak i. *♥ *

    SvarSlett
  3. Så kosellig jul du har fått allerede! Jeg er inn i min lilla periode, men til helga braser det løs med det røde også:)
    God bedring til deg, klemmings;)

    SvarSlett
  4. Du er i allefall i rute!!! :) Du er så sjarmerende:) Jeg må rote frem julestjernen... Har egentlig ikke noe julepynt som passer med stilen i huset nå:) Jeg har masse rot som jeg har drasset med meg opp igjennom årensløp. Innser at det ikke er alt som er like fint:) Jaja! Skal finne mini juletrær, det gjør seg sikkert:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Så koselig du allerede har fått det,selv om du ikke føler deg frisk..håper formen er på plass snart.
    Jeg har heller ikke vinnerlykken med meg,så det var jo en fin ide å skaffe seg det man vil ha selv.. koselige julestrømper.
    Jeg har funnet fram eskene med pynt,så nå er det bare å sette igang,noe jeg gleder meg til.
    Tusen takk for koselig hilsen..ble så glad!
    God klem fra meg!

    SvarSlett
  6. Ja du ligger i fas iallafall ser jag. Nej jag skall pynta på lördag, men jag brukar faktiskt först pynta till första advent. Idag skall jag i och för sig ta fram lite, för jag skall fotografera månadens dukning och det är en juldukning...
    Kram Pia

    SvarSlett
  7. Hei..

    Så koselig du har laget det til da, og så flott at du har fått deg julestrømper :)

    Den lysestaken som står JUL på var veldig fin. Hvor får man tak i noe sånt da?

    Ønsker deg riktig god bedring, og en fin dag videre :)

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  8. Så flink du er, selv når du ikke er bra.....
    Ser frem til å følge deg videre i adventstiden. Skikkelig julehus.

    SvarSlett
  9. So koooselig du har pynta både i stua og i gangen!!
    Ååå som eg gleda meg til helga, då skal det pyntast til den store gullmedalje!!;)
    Har vaska ned litt rundt om kring idag, so då er det klart her:))
    Kan eg spør kor du har kjøpt den kvite lysestaken som står jul på?
    Håpa du har ein fin kveld og er flitt frisk!:)
    Klem, Rakel

    SvarSlett
  10. Så nydelig du har pyntet, lekkert.
    Nydelige julestrømper du har kjøpt, håper snart du vinner noe.
    Ønsker deg en fin fredag.
    Stor godbedringsklem fra Mio

    SvarSlett
  11. Så koselig du har pyntet :) Julen er en herlig tid!!
    Jeg ønsker deg en koselig helg!

    Klem fra Janicke :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥