tirsdag 16. november 2010

Litt kort- bokstavelig talt ;)

Herlighet, skal si man blir bitt av basillen når man først er igang ;)
har fått laget et par nye kort idag, men siden jeg fortsatt ikke har det jeg trenger av stempelpute, lim, blomster osv da det er utsolgt overalt av det jeg trenger, så får jeg bare lage litt alternative kort. Man tager hva man haver! ;)

Det er jo ikke alle som er like begeistret for vintage og den nostalgiske stilen slik som meg, så jeg prøver å lage litt forskjellig type kort.
Idag er jeg ikke heelt fornøyd med resultatet, for jeg føler jeg manglet for mye for at kortet skulle bli komplett. Får pimpe dem litt når jeg får fyllt opp utstyrsbagen ;-)








Etter jobb idag fikk jeg ryddet litt, tatt litt nødvendig vask og en enda mer nødvendig middagslur ( som varte beskjedne tre timer *kremt*) . Hehe.
Jeg begynner 06:30 imorgen også, så jeg bør vel hoppe i køyen.
Jeg er ikke skapt for å stå opp såå tidlig!! ;-)

Natta alle dere gode, trofaste bloggevenner!
Setter så stor pris på alle og enhver!!



post signature

7 kommentarer:

  1. Fiiiine kort☺
    Søøøøøøøøt julenisse!☺

    Grrrrrusomt å stå opp so tidleg ja :/ Min lille Elias bruke våkne i 7-8 tida...lenge før mammaen er klar for å stå opp...men er ikkje so lett å fortelle det til ein 6 mnd gammal baby☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Hei.
    Så koselig at du hadde vært innom
    bloggen min med fine kommentarer.
    Det varmet hjertet mitt.
    Og velkommen som følger:)
    Du lager kjempefine kort. Det
    er gøy når en får "dilla" på
    noe :)
    Stor klem til deg fra Ingunn :)

    SvarSlett
  3. Hihi, er lett å bli bitt av basillen ja når man først begynner med noe slikt :) Kankskje kort blir det neste jeg får dilla på nå? Fine de du har laget ihvertfall!
    Har nok ikke kjøpt lampen enda...men jeg vet hvem jeg skal hinte til om at jeg synes den er rååååååååååååfin!!
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  4. Ännu mera vackra kort! Tack för tipset om nätbutiken. Skall leta i de svenska nätbutikerna också, den skulle passa så bra hos mig.
    Ha en underbar dag och tack för alltid lika söta kommentarer!
    Kramar Pia

    SvarSlett
  5. Så utrolig vakre kort - helt nydelige!
    Tusen takk for mine ord på bloggen min :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  6. Fine kort! Skjønner basillen, for det er ikke lett å gi seg når man trives med noe. Er ikke det bare fint da? Da blir det jo noen heldige mennesker som får flotte saker etterhvert. :)

    SvarSlett
  7. Hei igjen!

    Og tusen takk for superkoselig kommentar og at du har lyst til å følge meg!
    Som fersk blogger blir jeg nesten i ekstase av alle nye følgere, det er så utrolig koselig at noen leser og vil følge med på hva "lille meg" vil formidle:-)

    Jeg prøvde jo å legge meg til hos deg for et par dager siden, men fikk tydeligvis ikke det til. Jeg satt på jobb da (kremt) og siden jeg jobber med sikkerhet er det brannmurer både her og både der. Men nå fikk jeg lagt meg til!!

    Skjønner hva du mener med å få dilla på ting, jeg har helt dilla på å sy hjerter. Frykter bare jeg skal bli lei... men da finner jeg sikkert på noe annet, hehe.

    Håper du har en fin og avslappende onsdag ettermiddag:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥