torsdag 12. august 2010

Harmonie..

Jeg vet jeg ikke er alene om å være forelsket i møblene fra Nomi..
Harmonie serien har jeg lagt min elsk på, og har vel lyst på samtlige møbler :-)
 Møblene vi har her i stuen, Jakarta er mørke, men jeg ønsker meg veldig lyse møbler, og er kommet til et veiskille nå. Jeg ønsker ikke den mørke stilen lenger (hjelpes, det hørtes dystert ut ;) ) . Jeg synes fortsatt mørke møbler er veldig fint, men jeg er klar for forandring ;) Synes den franske landstilen er fantastisk, og siden vi bor i en forholdsvis liten leilighet, gjør det seg best her med den lyse, lette stilen. Har planer om å bytte ut salongbordet og tvbenken her med Harmonie nå, og jeg gleder meg :-) Etterhvert også vitrineskapet. Spisestuen vår er jeg veldig glad i, og den har jeg ingen planer om å bytte ut enda, selvom den er mørk. :-)
Kommodene fra harmonie synes jeg også er så nydelige!
Gammelkoselige, nostalgiske og de gir meg assosiasjoner til Madicken til  Astrid Lindgren.

En nydelig slagbenk, som jeg gjerne skulle ha funnet en plass til her hos oss, men det tror jeg vil være lettere sagt enn gjort. Jeg ønsker meg hus! Men nydelig er den!


Denne kommoden er ubeskrivelig, så søt!! Den skal definitivt inn på et fremtidig babyrom engang ;-)
De fine detaljene..
Kommoden ønsker jeg med på soverommet vårt, og bordet til høyre er det som skal inn i stuen vår ;-)
Nina i Paradiset har vært så snill at hun har latt meg låne bildene hennes i innlegget mitt.
Tusen takk, Nina!

Nattinatt ønskes dere alle!
post signature

6 kommentarer:

  1. De møblene er bare NYDELIGE! Har det garderobeskapet på storebror sitt rom,å nå når lillesøster får sitt rom kommer et samme et på hennes. Bare må!
    Ha en god natt.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Nyyyydelig møbler!!!
    Alle sammen kunne fint fått plass her:)
    Ja, det er greiest med hvite møbler i en mindre leilighet. Mørke møbler stjeler veldig mye lys. Har en mørk tv-benk som roper etter hvitmaling, men jeg får ta det utover høsten:)

    Ha en god natt.
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  3. Åh,så koselig da! Håper det blir fint til slutt.
    Ha en super kveld vidre.
    Klem Christina ♥

    SvarSlett
  4. Ah!Sååååå nydeleg møblar!
    Å JA1Denne slagbenken er berre ein draum!
    Eg skulla gjerne hatt ein slik!

    Tusen takk for slike gode ord frå deg♥
    Du gledar meg:)

    Ønskar deg ei god natt og ein super fredag♥

    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  5. takk for så hyggelig kommentar hos meg, ser ut som en riktig koselig blogg du har også, skal nok se meg mere om her .God helg !

    SvarSlett
  6. De møblene var fantastisk vakre!! Jeg lover a) og blogge om sykkelen min - og b) følge bloggen din - mye fin inspirasjon! Klem Cecilie♥

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥