tirsdag 7. september 2010

Inspirasjon til barnerommet

PotteryBarn kom jeg nettopp over det skjønneste lekekjøkkenet i lyserosa til små prinsesser, og kjenner nesten det stikker litt i magen når jeg tenker på at Lea ikke bryr seg om verken lekekjøkken eller rosa lenger. Tenk å kunne innrede et barnerom med noe sånt?
Skulle nesten ønske det fantes like fine ting da jeg var liten ;-)


For ikke å snakke om denne ultrasøte sengehimmelen med sommerfugler! Sukk!
'
Skal begynne å male Leas soverom i lyseblå nå denne uken, men jeg lurer på om jeg ikke må snike inn noen rosa detaljer på rommet hennes også - bare noen veeldig få :-)

Ønsker dere en riktig god natt og med ønske om en strålende dag imorgen! Ønsker mine nye følgere hjertelig velkommen hit! Jeg er glad dere fant veien hit til meg :-)

Nyt morgendagen, livet og hverandre!
                                            post signature

3 kommentarer:

  1. Utrolig mange nydelige ting!!! :) Skulle ønske det var sånn når vi var små også! Kjenner jo at vi vil ha barn bare vi ser disse bildene!! Kjempeflott inspirasjon:) Tusen takk:):) Har du begynt på sankingen av mose?

    Klem fra oss:)

    SvarSlett
  2. Pottery Barn har mange fine ting til hjemmet:) Og disse møblene hadde jenta mi kommet til og falt pladask for! Det er rååååsa som er tingen, for å si det sånn!

    Takk for koselig hilsen - igjen - på bloggen min:) Jeg vet dessverre ikke hvor du kan få tak i gamle dansesko, men jeg kan holde øynene oppe for deg!

    Ha en flott kveld!

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  3. Her var det mye lekkert!!!
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥