lørdag 4. september 2010

Omsider...

Er speilet og brettet ferdig malt!
Brettet ble ferdig samtidig med kommoden igrunn, men i og med jeg hadde noen uhell med speilet, og sølte litt maling, er den først blitt ferdig idag :-)
Måtte kjøpe en sånn skrape, som kunne skrape maling av speil, vinduer osv, men det har jeg jo ikke rukket etter jobb de siste dagene. Idag fikk jeg ordnet det, og speilet er nogelunde bloggbart. Englevingene som vanligvis henger på, har jeg ikke fått hengt opp enda, men det kommer, det kommer :-))


Serveringsbrettet... Eller hva det kan kalles?


Speilet :-)) Ble ikke så aller verst, igrunn!
Idag har jeg vært en tur i Telemark med foreldrene mine, og var først en tur innom gården vår der, hilste på Oldemor og koste oss, og jeg fikk som vanlig med meg noen skatter hjem. De skal jeg vise dere senere :-)


Her er gården vår ♥
Pærene i pæretreet ♥


Var også en tur innom tante og onkel, som fikk verdens skjønneste prinsesse Maria for en og en halv uke siden. 47 cm og 2700 gram. Ikke store tulla!
Tanten min er bare tre år eldre enn meg, så hun er jo mer som en søster for meg. Kjempekos, i og med at jeg kun har tre brødre ;-)



Her er tulla. Lille, søte Mariamor ♥
Må si jeg kjenner det rasler i eggstokkene når jeg ser slike søte små ;-)


På fredag hadde vi besøk av et av våre beste vennepar, og vi koste oss med raspeballer, snacks og god vin. Kjempekoselig, og vi koste oss ut i det sene nattestimer. Herlig!! Fikk ikke tatt noen bilder av bordet da, det er jeg alltid like dårlig på :-)

Håper alle har hatt en fin lørdag, og at dere har fått nytt det skjønne været!
Ønsker litt shabby, litt slitt og bare mitt og Lisje Astrid`s Husblogg velkomne som følger!! Det gleder meg! ♥ ♥ ♥
post signature

1 kommentar:

  1. Hei ;-)

    Både speilen og servingsbordet ble kjempeflott!
    Og for en herlig gård. Oj, der skulle man ønske å bo.

    Ha en super søndag!

    Hilsen fra
    HG

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen igjen et lite spor etter deg ♥